AŞKIN UYKULU NÖBETLERİ kitabımı okudunuz mu ?

4.9.11

Sevgi Limanı


Sessiz bir gemi yüregim.
Göz yaşlarımla dolu okyanusa açılır.
Her dalgada ümitlerim tükenir,
Acılara bogulurum.
Şimdi ufukta özlemim var.
Yarınlarına hasretim sensizligin.
Yorgunum sandal misali yalpalarım.
Sıgınacak sevgi limanını arar yüregim.
Dibe çökük bir batık sanki dertler.
Her ada'da,koy'da yalnızlık bekler.
Gögüs gerdim fırtınaya borana.
Sıgımagım limanım sen ol diye.
Hasretinle avundum durdum.
Sensizlik deryasında bir KORSAN ım şimdi.!!


4 yorum:

  1. Emeğinize saygı duyuyor başarılar diliyorum.ben çok beğendim.yalnızlık zaten hep var, bir gölge gibi ve benden hiç ayrılmadı ki, birlik de yaşıyoruz...sevgi hiç uğramadı...gördü ama görmezlik den geldi hep..doğruluk,sadakat,şefkat hep kaçtılar...hiç yakalayamadığım sağlam bir omuz da......sevgi ve saygı ile kalın...:)

    YanıtlaSil
  2. Sen sevgini eksiltme arkadaş nasıl olsa bir gün karşıgını hepten alacaksın eminim.
    yorumun için teşekkür ederim keşke adını ve blogunuda yazsaydın şiire sohbetimiz kesilmesin saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Yanıtınız için çok teşekkürler.sevgimi hiç eksiltmiyorum..herşeyi yinede seviyorum..zaten içimdekileri sadece kağıtlara dökebiliyorum ,onlar beni anlıyorlar..ben en ufacık şeylerle bile çok mutlu olabiliyorum..hüzünlü olduğumu söylerler.. sanırım hüzün benim öteki yüzüm .. şiirleriniz çok güzel..okumaya devam edeceğim.. sizlerden öğrenecek çook şeyim var..henüz blogum yok ama olursa yazarım..tekrar sevgi ve saygı ile kalın..başarılar sizlerle olsun..ben kendi içimde küçücük bir şairim...bu arada adım AYSEL *

    YanıtlaSil
  4. Aysel MERHABA:
    Önemsemek güzel önemsiyorsan sende. İçimizdekileri dökmeyle başlamaz möı şairlik. ve dışa çıktıgında şiir olur haykırır suskunluk.derken varkına varmayan yakındakilere inat çevre haykırışına ortak olur. birde bakarsın sen gibi çoook insan var yeter ki dogruları bulup dogru yürüyelim.Blogun yoksada üzülme yaparsın. ve facede beni ekleyebilirsin(facebook.com/ClassicsaiR) diye yaz. yanıbaşında olucam. kal saglıcakla iyi yürekli dostum.

    YanıtlaSil

Emege saygı çerçevesinde YORUMlayınız.!
Sevgi,sağlık,mutluluk dileklerimle
ClassicsaiR

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...