FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

7.10.13

Yeni Ay Dönemi Ritüalleri

Sevgili arkadaşlar hayat bize bir armağandır ve süresi yoktur tüm yeni ay b ilgisi ve ritüellerimi buradan sizlerle koşulsuz paylaşıyorum bu çalışmayı her yeni ayda yapalım. Bu yeni ayda hepinize saglık,mutluluk,huzur,başarı,getirmesi dileğiyle SEVGİLERİMLE NURAY SAYARI… Yeni Ay’ın Önemi ve Ritüelleri Tuz (kaya tuzu veya himayala tuzu)Yeni aydan 1 gece yatmadan önce duş alınacak sonra varsa küvet yoksa bir tasta tuz eritelecek Bu suyun içerisinde 10 dk yatılacak veya üzerinize dökülecek daha sonra yıkanmadan kurulanıp yatılacak ve sabah duş alınacak Niyet: Çok önemli şu anadan itibaren şifalı tuzumu benliğimi bedenimi ve tüm auramı negatif enerjilerden arındırmak için kullanıyorum ve niyet ediyorum tüm olumsuz enerjiden arınıyorum.. Ada çayı Niyet: Şimdi şuandan itibaren bilgelik bitkisi olan ada çayını yakıyorum mekanıma birikmiş olan negatif enerjiyi geldikleri yere geri gönderiyorumve şifalanıyorum diyerek Yeni ayda sabah veya akşam yeni ay günü evinizde veya iş yerinizde bir iki tutam ada çayını yakmak ve tütsülemek ortamın enerjisini yükselteceği gibi mekanınızı tüm negatif enerjilerden arındırır.Ada çayı bilgelik bitkisidir tüm benliğe ve bedene birikmiş negatifi arındırır temizler ve enerjiyi yükseltir.. Kişniş Bolluğu ve bereketi arttırmak için beyaz yada mor bir keseye yüz gr kadar kişniş doldurun doldururken bolluğa berekete bu yeni ayda niyet ediyorum ben bol para kazanmayı hakediyorum bolluğumu ve bereketimi gün geçtikce arttırıyorum diyerek kişnişlerimizi keseye dolduruyoruz . Bir evin kalbi mutfak olduğu için bu bölüme yemek pişen veya yenen yere asıyoruz.Göreceksinizki bir sonraki yeni aya kadar bereketimiz artacak umulmadık fırsatlar önünüze gelecektir… Maydonoz Tüm eski çağlardan bugüne bolluk bereket bitkisi olarak kabul edilen maydonoz uygulanmıştır.Evimizde bahçemiz varsa bahçemize yok ise bir saksıya yeni ay gününde bolluk ve berekete odaklanarak maydonoz dikip yetiştirmek bolluk ve bereketi arttıracaktır,yeni ayın enerjisini hissediyor ve niyet ediyorum bolluk bereket bitkisi maydonozumu sevgimle ekiyorum ve ben bol parayı bolluğu hak ediyor ve bu olumlamayı yapıyorum,maydonozumu dikiyorum filizlenene kadar hayatımdaki berekete ve bolluğa teşekkür ediyorum.. Anason Benliğinizde ve mekanınızda negatif enerjilerin olduğunu düşünüyorsanız.Negatif enerjilerden arınmak istiyorsanız yeşil renkte bir keseye ikiyüz gr kadar anason dolduruyoruz,ve bu keseyi evimizin iç kapısının üzerine asıyoruz..Kesemizi doldururken niyetimiz çok önemli bu yeni ayda niyet ediyorum sevgimi ve enerjimi yükselterek bana ve mekanıma negatif enerjinin girmesine izin veriyorum. YENİ AYDA YAPILMASI VE YAPILMAMASI GEREKENLER Ay duygularımızı yönetir, ay dişi enerjisidir kadınsı yönlerimizi harekete geçirir yeni ayda enerjimiz düşer yeni yeni ayda duygularımız hareketlenir yeni ayda diet yapmak uygun değildir,iradede zorluk çekilir,tatlıya ihtiyaç duyulur,ağır sporlar yapmaktan ve diet yapmaktan kaçınmalıyız..Yorgun olan bedenimizi ve zihnimizi dinlendirmeye özen göstermeliyiz,yeni aydan on beş gün sonra diyete başlarsak istediğimiz sonucu alabiliriz ve olumsuz alışkanlıklarımızdan arınabiliriz.. Yeni ayda dilek ve isteklere odaklanmak bizi zorlayabilir her şeyden arınmak için dua etmek iyi dileklerde bulunmak hayatımızı kolaylaştırır manevi enerjimiz arttırır.yeni aya sadece bizi değil tüm tabiatı enerjisi altına alır çok fazla yağmur yağar tesadüf değildir gökyüzü ağlar evren aurasını temizler ay dünyayı yönetir..Hiç bir şey tesadüf değildir arkadaşlar..Yeni ayda hayvanlar söz dinlemez daha yaramaz olur çocuklar haylaz olur mızmız olur ama biz şikayet etmiyor kabule geçiyoruz…


Nuray Sayari


Not:Gülseren BAYRAK'a teşekkürlerimle

2 yorum:

  1. merhaba.
    yeniay girdikten sonra ne zamana kadar sürüyor?

    YanıtlaSil
  2. Sukunet hali:yeni yıl boyu sürer her yıl için farklıdır.Örneğin 2016 için (http://hayat.sozcu.com.tr/2016-senesi-yeni-ay-dolunay-ve-tutulma-tarihleri-85395/)yazılan yazıya göz atınız.

    YanıtlaSil

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...