FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

18.3.14

Ağlıyorum Bize

Sevme dedim gönlüm
Bu kadar delicesine kaç kere
Bak bıraktı işte kahredercesine
Şimdi ağlıyorum senin için
Ağlıyorum kaderime ağlıyorum bize

Duygularını  anlatamadan yüreğim
Hisler belirir içimde sana dair
Yaşayamadığımız
Bazen yakalar beni kaçtığım hayaller
Köşe kapmaca oynarız hayali aşkımızla
Ve ağlıyorum sana ağlıyorum bize

Bunların nedeni ne biliyormusun
Hepsi sensin
Sensiz geçen gecelere
Cümlelerle anlatmak seni
Duyguları dile getirerek
Ağlarken sevmek istiyorum
Yoklunda ağlıyorum sadece bize

Senin için ve kaderim için
Yarattığın bu canlı hayalet senin eserin
Artık sevinebilirsin hatta gurur duy
Yaptığınla övün  anlat acınacaklığımı
Bu halime sebep sensin işte sen

Şimdi sensiz ağlıyorun sana ağlıyorum bize

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...