FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

5.3.14

Selan 1

Adındı dilimde hecelere bölünmüş olan
Yalnızlıklarımda dünyamdın geceleri
Figanımı duyurmaktı  sadece amacım
Aşığındım sana deli raporumla
Nolur gel istedim bana gizlice

K/ayıptı kimliğim z/amansız seviyordum
Özürlü  haz/anıydın sen bana kalan
Volkanı gibiydi sevdan yakarken kalbimi
Anlamadın mı derdimi yoksa  anl/atamadım
Zindanları bana dar geliyordu sevdanın

Günü y/aşıyorum sanırdım seninle biz diye
Oysa ne birdik nede biz olabildik haz/anda
Sen varlığınla içimdeyken yaşa/yandım
Zorluklarına bir ben göğüs gerdim sevdanın
And içip direndim  inatla  ayakta kalmaya
Kimse başa çıkamadı benimle hayatta

Ama sen ,sen var ya deli sevdam
Sen ki bir hiç uğruna s/attın ya  beni
Ki boşuna  bağlanıp güvenmişim sana
Şimdi doğan her yeni güne yeminle sen
Ne dua'm nede beddua'msın artık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...