FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

6.3.14

Sen 2

Yüzüm tebessüm tarlası gibi görünse de
Pas tutan ellerim kanıtı olsa gerek
Zorlu  geçen günlerimin
Sabretmeyi öğren/dim daima d/üşüşlerde
Kurduğum düşlere hapsettim acıma duygusunu

Utanan gözlerime mil çektim
Siyah beyaz bir rüya görürken
Mutluluk içinde uyandığımda
Gözyaşlarına boğulan ben olmayı istemedim ki
Her şey yalan tıpkı sen gibi
Sadece sevgimdi verdiğim tek gerçek

Ve sen asla layık olamadın
Ama ben ümidimi yitirmedim ki
Bekledim bir gün belki diyerek
Boşuna inanmışım sana ömür boyu
Bende gerçekçi değilim artık

Var olan c/ansız beden bendeki
Şimdi vakit/siz sevsem aklıma takılıyorsun
Gülüp geçemiyorum çünki acı veriyor

Duygularını yitiren benliğime

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...