FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

3.4.14

Yalnızlıktı Bana Gelen

Gözlerim yer yer
Kesik beyaz fayanslarda
Duvarda saat
Çınlayıp öter bir kovalamacayla
Ait olduğum dünyayı haykıran
Bir radyo tepemde
Ve müzik'le şiir'in dansı başlıyor
Sessizlikte
Gözlerim üç maymunda
Hep mahcup ve korkakça
Söylemedim Duymadım görmedim
Sözlerini hatırlatır
Dışarıda garip seslere inat
Yabancı adımlar kol gezer
Ansızın vurulur yüreğim
Tak tak çat kapı
Kimdir gelen O
Merhaba yalnızlık ben
Şimdi içimdeki düşler öldü
Yeniden birer birer
Ve çökerken sislerdeki
Dilsiz hafızama sessizlik
Sardı korkular taam derinden
İçimde silahtı haykırışım patlarken
Korku ormanlarından yalnızlıktı

Bana gelen davetsiz misafir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...