FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

3.4.14

Yara

Bedenimde öyle yaralar var ki
Anl/atılması imkânsız
Ben var ya aşkım ben
Kahramanındım senin kusursuz
Bedenimdeki yaraya hikâyeler  y/azar
Büyürdüm gözünde hayalinde
Büyür  yaram sustukça içimde usul usul
Ya hırsız kovalar dü/şerdim ya da
Yada yara alır yangından kurtarırdım
Neticede kahramanındım ya senin
Meşhur yaram sayesinde
Ne vakit şahit oldu aynalar
Sırrı çözüldü yaralarımın
İçimdeki
Yaranın aşktan bedenimdekinin
Kesikten
Olduğunu öğrendiyse aynalar
İşte o vakit kaybettim seni
Ve hakikaten kırıldı aynalar
Çaldı seni gerçekler benden
Yine yapa yalnız kaldım
Kahramanın değilim artık
Acizim gözünde senin
Ne vakit bir gerçek girdiyse araya
O vakit huzur bozar aynalar
Şimdi ben aynalara  yara/ma

Ve hayata küstüm artık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...