FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

10.5.14

Misafir

Yenipayam köyüne gelen yabancılar genellikle Kortikoğluna misafir olurlarmış.Bir gün yine Kortikoğluna misafir olan Erzurum'lu birine ahşam olupta yatakların serileceği zaman
Kortikoğlu
-Sorması ayıptır ama geceleri yatağa işeme huyun varmı ?
-eğer bele bir özürün  varsa ona göre de ki tedbir alah.Bu benim adetimdir sakın darılmayasın ha,ben  her gelen misafirlere sorarım. demiş.
Misafir sıhılır utanır ama cevap verir.
-Yoh bele bişe der.
Yatahlar serilir. Misafirle Kortikoğlu aynı odada yatarlar. Sabah olunca misafir ayah yoluna gidip,hacetini giderir. Fırsatı kollayan Kortikoğlu misafirin yatağını bir güzel suyla ıslatır. Hemen de gelip yatağına girer. Misafir gelir yatağına uzanır. Yorganı beline çekerek,tabakasını alır cığarasını saracağı sırada ayağı yatahtaki yaş yere değince tabakası elinden düşer. Misafiri gözetleyen Kortikoğlu
-Ne o hemşerim bişemi var ? diye sorar.
Bunun üzerine misafirde mahçup bir halda şöle der.
_Valla ben bu işi annamadım ki!!!!
-Ayağımı uzattım yaşa değdi,donuma bahim guru !!!!
Bunun üzerine Kortikoğlu derki
-Ahşam sahan sorduğ yoğ dedin,doğruyu sölesedin ona göre tedbirimizi alırdığ.
-Heralın donun hereretten gurumuştur,ben hanımlara ne cevap verecem  onu düşinim der.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...