FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

23.12.14

Asla Yapamam Deme


1-Asla yapamam demeyin Bilinç altının gücü sayesinde her şeyi yapabilirim.Sonsuz zeka her alanda bana öncülük edip yönlendiriyor.sağlığım mükemmel.uyum yasası zihnimde ve bedenimde faliyette.Güzellik sevgi huzur ve bolluğa sahibim.Doğru eylem,ilahi düzen,ve prensipler hayatımı yönetiyor.Büyüklerimin temelinde hayatın ezeli ve ebedi gerçeklerinin olduğunu biliyorum.Bilinç altımın bilincimin düşünme biçiminin doğasına göre tepkisinii verdiğimi biliyor,hissediyor ve inanıyorum.
2-Bana bu arzuyu veren sınırsız zeka beni yönlendirip arzumu gerçekleştirmek için kusursuz plan sunuyor.Bilinç altımın derin bilgeliğinin tepki verdiğini ve içimde  hissettiğim şeyin dışa vurulduğunu biliyorum.
3-Bilinç altım cevabı biliyor. Bana şu anda tepki veriyor. bende teşekkür ediyorum. Çünki sınırsız zekasının her şeyi bildiğini ve şimdi benim için mükemmel çözüm sunduğunu biliyorum. Gerçek inancım bilinç altımın görkemini ve muhteşemliğini ortaya çıkarıyor. Bu da beni mutlu ediyor.
4-Endişe muazzam stres yaratan kendince devam eden bir döngüdür.Endişeye yakalandığında DUR diye içten yada sesli bağır ve endişeyi bastır işe yarayacaktır.
5-BEDEN:Beden çok yüksek boyutta harika bir duyarlı enerji algılayıcı aracıdır.İster inan ister inanma açık ama elini büfedeki yiyeceklerin 15 cm üstünde gezdirip o anda sana yararlı yiyeceklerin hangileri olduğunu anlarsın.
6-İNSAN:Biriyle birliktelikte düşüncelerini dinlemeyi bıraktığında duygularını dinlemeye başladığında o kişiyle iletişim ve enerji kalitesi büyük ölçüde artacaktır.
7-KARMAŞA:Karmaşa yaşadığında çaresizsen,evrenden yanıt beklerken soruyu yanıtlayan parçanı devre dışı bırakıyorsun.Ne yapacağına karar vermeyi bırak,Ne olmayı arzu etmeyi seç ki çelişkiler yok olsun.Ve çözüm gözlerinde belirlesin.

8-DÜŞÜNCE:Düşünce ve sözleri ölçme konusunda çok az kişi zorluk zorluk çektiğini göreceksin.


Not:  Bilinçaltının Gücü adlı kitabından alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...