FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

23.12.14

Geri Ver Soma


Soma ey zalim soma duyuyorsun değil mi?
İçimde yanan Har'ı sen gibi
Yandı ocağım yandım ben yakıldım diri diri
Yaktın erimi d/ölümü hayattaki direğimi

Geri ver bana sevdiklerimi soma
Bebelerimi yetim göğsümü boş bırakma
Elimdeki al kınayı zam/ansız soldurma

Zalim soma sen içeride ben dışarıda
Yanarız aynı Kor’da bağrın boşaldığında
Anaların gözleri ağaların cepleri dolduğunda
Sen can almaya bey babalar çalmaya doymasa da
Ben doydum doyuruldum acıya

Geri ver bana acılarımı soma
Bebelerimi yetim göğsümü boş bırakma
Elimdeki al kınayı zam/ansız soldurma

Sana vurulan her kazmanın kıvılcımı sesin mi?
Bağrından koparılan cevhere inat kinin mi?
Aldığım kara parçalarına cansız bedenler eş mi?
Yoksa yoluna kurbanlık seçmenin vakti mi?

Geri ver bana canlarımı soma
Bebelerimi yetim göğsümü boş bırakma
Elimdeki al kınayı zam/ansız soldurma

Kıyma insanlığa tarih hesap sormasın
Kâr mı sayarsın yoksa kin mi güdersin
Emek hırsızı kâr güderken sen kin sürersin
Acılara naçar ansızın bedenimde bitersin

Geri ver bana yakınlarımı soma
Bebelerimi yetim göğsümü boş bırakma
Elimdeki al kınayı zam/ansız soldurma

Ocaklar yandı kaldım mahsur
Acep kimdedir bu ihmal/kâr kusur
Uyurum nefessiz derinlerde hayallerim tutuşur
Bir avuç kömürle bir ömür son bulur

Geri ver bana babaları ağabeyleri soma
Bebelerimi yetim göğsümü boş bırakma
Elimdeki al kınayı zam/ansız soldurma

İlk olmayacak nede bitecek bu ölümler
Can almalara devam nasılsa çıkıyor ya kömürler
Dikkatsizlik kaderiydi madende öldü derler
Can bedenlere basa basa kanlı ekmeği yerler
Kağıt’ta yaşatır yeraltında gaddarca öldürürler

Geri ver bana canlarımı soma
Bebelerimi yetim göğsümü boş bırakma
Elimdeki al kınayı zam/ansız soldurma!


Not: Manisa/Soma kömür madenin de kaybettiğimiz 301 canın anısınadır








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...