FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

26.12.14

Göçüyorum Benden


Gökyüzünde bir grup vaktiyle,
Evim barkım yok bende göçüyorum kırlangıçlarla.
Ben senden ayrılıp sarıldığımda hayallerine,
Resmin sararıp solmuş çoktan silinmişti anılar.

Bir şehrin kirli konyağın dan b/akarak göçtün,
Ba/kışların g/öç alıyor giderayak benden.

Ot yeşermeyecek, ırmaklar ç/ağlamayacak mı?
Başka baharlar gelmeyecek mi yoksa?
Yoksa beni usulca Sol/an yanına mı kilitleyeceksin,
Sol yan kalabalık yalnızlığı kırlangıçları saymazsak eğer.

Hem göç beklemiyorlar ki çocuk yürekleriyle,
Usul erkân bilen ustalar sokağında yalnızlığımın.
Sarar kalem sarar yokluğumun göçünü yinede,
Kalem kalem birikir yüreğimde çentikleriyle yitikler.

Ve kabuklu yaradır çok içerimden uzaklarda,
Ki yolculuğum bitmez adalarına göçümle anakaramdan.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...