FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

27.12.14

Yeryüzü Melekleri Notları


Sürekli başkalarına yardım etmek yol göstermek nasihat etmek istiyorum. Kitaba başlarken aklıma çöl ve gizemi geldi.  Kendimi çölde piramitler arasında kumlarda yürüyen bir gezgin olarak net görüyorum. İnşallah güzel duygularda beslerim. Şiddete karşıyım. Şimdi dünyaya geliş amacımı ve nasıl bir melek olduğumu ve geçmişte yaşadığımı düşünüyorum. Psişik okumalarla öğrendiğim yeryüzü melekleri yada reenkarnasyon bilgileri bana yetmiyor. Üzerimde denemek ve neler olduğunu görmek insanlar arasında farklı ve belirgin özelliğimin olduğuna inanıyorum. Ama ne  ben de bilmiyorum. Beni ayrı kılan özelliğimi mutlaka bulacağım. Okumak yerine beyinle ve tekrar yaşamsal olarak hatırlamayı o kadar çok istiyorum ki. Beni farklı kılan ne?  Kalabalıktan hoşlanmıyorum. Şiddetten nefret ediyorum. Kimseye neden hayır diyemiyorum veya bana ait bir şeyi vermek dağıt paylaşmak ve yardım ettiğim kişilerce de değerinin bilinmesini istiyorum. Sebepsiz yere özür diliyorum. Bazen kendime çok kızıyorum.  Beyin ve egom hep çatışmada kendime hâkim olamıyorum. İki kişilikli bedenim olduğunu zaman zaman düşünüyorum. Yeryüzü meleği, bedenlenmiş melek, yıldız insan veya bedenlenmiş elemental olduğumu psişik okumalarımdan anlıyorum. Gülmek, eğlenmek, doğayı çevreyi korumak, duyguları dışa vurmak, düzenli temiz dikkatli olmak, toksin artıklarını atmak ve öfkeyi kontrol edemeyip dışa vurmak özelliklerime sahibim. Normal dönemlerimdeyse uysal evcil bir yaratık olduğum söylenir ve bende bunu biliyorum. Ve ben gelişen ruhun BAĞIMSIZ DÜŞÜNÜRLER gurubuna çok uygunum. Ve sloganım her konuda KENDİMİ GÖSTERMEK. Söylediğim ya da düşündüğüm her şey benim geleceğimi oluşturmaktadır. Korktuklarım şeyler üzerinde değil de arzu ettiğim şey üzerinde düşünmem gerekiyor. Beni somut alanda yine destekleyecek olanda kendi gücümdür.

Not: Yeryüzü Melekleri -Doreen Vırtue adlı kitaptan alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...