FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

17.3.15

Bedenin Dili


İçimizdeki hisler fiziksel bedenimizin gelişimi konusunda belirleyicidir. Kendimizi duygusal ya da cinsel açıdan kırılgan hissediyorsak, duygularımızı ve cinselliğimizi temsil eden karın ve kalça bölgelerimizde bir yağ katmanı oluşması muhtemeldir. İçten içe sevgiye layık olmadığımızı hissediyorsak, kalp merkezimizi korumak üzere geniş bir göğüs kafesimiz olabilir. Maço erkeklerin göğüs kaslarının gelişkin olması, genellikle kırılgan hislerini sakladıklarına işarettir. Kadınların bakım görmeye ya da başkalarına bakmaya ihtiyaç duyması, bilinçsizce büyük göğüslere sahip olmalarını tetikleyebilir. İçten içe ailemize ve hatta dünyaya karşı belirli bir sorumluluğu omuzlarımızda taşımamız gerektiğini hissediyorsak, geniş omuzlu bir vücut yapımız olması muhtemeldir. Diğer taraftan, eğer sorumluluk almak gibi bir niyetimiz ya da isteğimiz yoksa üzerimizde taşıyacağımız yüklerin. Kayıp düşmesine yol açacak sarkık omuzlarımız olabilir. Bedeniniz derin, çoğunlukla bilinçsizce şekillenen içsel hislerinizin aynasıdır. O halde boynunuz ağrıyorsa, kendinize şöyle sorun. “Kimin boynuma yük bindirmesine müsaade ediyorum?”  Gücünüzü yeniden topladığınızda bu bölgede ağrı hissetmeniz için hiçbir sebep kalmayacaktır. Kendi kendinize ağrı vermenizde mümkündür! Aynı ilke sırtınızdaki ağrılar içinde geçerlidir. “Sırtıma kim yük bindiriyor?”  Kalp ağrılarımız için de … “Kimin beni incitmesine müsaade ediyorum?” Hazımsızlık. “Hangi tecrübeleri hazmedemiyorum?” Sancılar. “Kim ya da ne uğruna sancılar çekiyorum?” Duyma sorunları yaşıyorsanız kendinize, “Neyi duymak istemiyorum?” ya da  “Kimi dinlemek istemiyorum?”  diye sorabilirsiniz. Kalçalarınız tutulduysa kendinize “İlerleyebilmek için davranışlarımı ne şekilde değiştirebilirim?” diye sorun. Katılaşan kalçalar hayatta ilerleyemediğimizin bir göstergesidir. Bedenimizin sağ tarafında ortaya çıkan tüm hisler,erkekler,geleceğimiz ya da kariyerimiz konusundaki tutumunuzu yansıtır.Sol tarafımız ise kadınlara,geçmişe ya da ev hayatımıza yönelik tutumumuzu temsil etmektedir.


NoT: Sipiritüel Yasalar (D.Cooper ) adlı kitaptan alınmıştır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...