FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

5.3.15

Düşünce Gücüyle Tedavi


·        Affetmek düşündüğümden daha  kolay,beni özgürleştirip hafifletiyor.
·        Affetmek istediğim kişi…dir ve seni  için kendimi affediyorum.  (5 dk)
·        Artık eski sınırlamalara ve yokluklara inanmayı seçmiyorum.
·        Arzularım mucizevi şekilde gerçekleşiyor.
·        Asla çaresiz değilim ve  değişim düşüncelerimde.
·        AYNADA bu durumu kendimin yarattığını biliyorum,yüksek bilincimden bu durumun sorumlusu olan inanç kalıbımdan kurtulmak istiyorum.
·        AYNADA İstediğime sahip olmaya layığım ve kabul ediyorum.
·        Başarı formülünün içimden akıp çıkmasına ve yaşamın ifade bulmasına izin veriyorum.
·        Başarı ve  zafere  koşarken yolum hep büyük başarı ve zaferli basamaklardan oluşuyor.
·        Başkalarının başarılarından sevinç duyuyor,hepimiz için her şeyin bol miktarda olduğunu biliyorum.
·        Başkasının sahip olduklarında gözüm yok ben kendimin sahip olduğu isteklerime sahip olmak istiyorum.
·        Bedenimi sevgiyle yararlı içecek yiyeceklerle besleyip  bakımını yaparak giydiriyorum,bedenim  sağlık ve enerjiyle bana sevgisini gösteriyor.
·        Bedenimin bana ne dediğini dinliyor önerilerinin geçerli olduğunu biliyorum.
·        Bedenimin her hücresi kutsal zekaya sahip ona iyi bir arkadaş olarak bakıyorum.
·        Beklediğim ve beklemediğim tüm kaynaklardan gelen gelirler bana şimdi ulaşıyor.
·        Ben evrenin sevgili çocuğuyum,evren şimdi ve her zaman sonsuza kadar sevecenlikle ihtiyaçlarımı karşılıyor.
·        Ben kendi dünyamın tek  gücüyüm özgürlüğü seçip,kendimi destekledikçe hayatta beni destekliyor.
·        Ben geçmişte, şimdi ve gelecekte  kişiliğimden öte bir varlığım.benim için değişmek gittikçe kolaylaşıyor.
·        Beni yaratanla aynıyım,içimde başarı için gereken tüm nitelikler var.
·        Beni yaratanın verdiği güç kendi koşullarımı yaratma gücünü verdi.
·        Beni yaratanla bir,evrenin sunduğu bolluk akışına tümüyle açığım.
·        Beynimi tıkayan olumsuz düşüncelerden kurtulmayı kabul ediyorum.
·        Bilincimde kötü koşullar yaratan düşünce kalıbını bırakmaya hazırım.
·        Bilmem gerekenin bana açıklanacağı ve ihtiyacım olanın doğru zaman ,mekan ve sırayla geleceğinin bilincinde olup güç ve akla güveniyorum.
·        Bir yazar ,şair olarak iyi para kazanıyorum.
·        Bolluğun bilinçli farkındalığı sürekli gelişiyor ve artan gelirler bana yansıyor.
·        Bu durumu yaratan içsel inanç  yada düşünce kalıbımdan kurtulmak istiyorum.
·        Bu gün harika,yeni,taze,ve canlı bir gün ve ben yepyeni bir BEN’im.öyle olmasını seçiyorum.
·        Bu günümü yaşamaktan haz duyduğum bir deneyime dönüştürmeyi öğreniyor ve böyle olmasını seçiyorum.
·        Bu serüven içinde olmaktan heyacan duyuyorum,çünkü bu özel deneyimden asla vazgeçmeyeceğimi biliyorum.
·        Bunu  benim yarattığımı anlamaya başladım şimdi gücümü geri alıyorum.
·        Daima benim sunduklarımı arayan insanlar var.her zaman talep ediliyorum ve bana doyum veren yolla iyi para kazanıyorum.
·        Daima güvende sağlıklı  özgür ve tanrısal olarak korunup,yol gösteriliyor ve  yönlendiriliyorum.
·        Değişiklik yapmanın kolay olduğuna inanıyorum. Değişmeye ve eski olumsuz inançlarımı bırakmaya hazırım
·        Değişim hayatımın doğal  bir yasası hoş geldin diyerek değişmeye istekli ve hazırım.
·        Dinginim kendimle hayatta barışık ve güvenliyim. Doğru yer ve zamanda  doğru şeyi yapıyorum
·        Direnç kalıplarının üzerimde gücü yok kendi dünyamın gücüyüm.
·        Direnç,başağrısı,kabızlık kilo kaybı,parasızlık, vb için duyduğum ihtiyaçları ortadan kaldırmak istiyorum.
·        Dünyama sadece sevecen insanları çekiyorum.çünkü onlar benim aynam.
·        Düşlerimi değiştirerek kendimi iyi hissedip,eskiden yeniye kolaylık ve sevinçle geçiyorum.
·        Düşünce gücümü seçtiğim yönde kullanabilmenin bilgisine sahip olduğum için sevinçliyim.
·        Düşüncelerimi ve kullandığım sözcükleri değiştirmeyi seçiyorum.
·        Eleştirilme ve rahatsızlık veren ilişkilere olan ihtiyacımdan kurtulmak istiyorum.
·        Eski düşüncelerimi bırakıp özgür olacağım.
·        Evimin odaları sevgiyle dolu kendim dahil evime giren herkes bu sevgiyi hissediyor ve besleniyor.
·        Evrende yalnızca bir aklın var olduğunu bilerek ondaki bilgeliğe kendimi açıyorum,Tüm çözüm,yanıt,iyileşme,ve yaratıcılıklar ondan geliyor.
·        Farklı düşünüyor konuşuyor,davranıyorum, başkalarıda bana farklı davranıyor.
·        Geçmişe sevgiyle beni bu gün olduğum noktaya getiren gerekli bir süreç olarak bakıyor, yaşadıklarımdan öğrenmeyi seçiyorum.
·        Geçmişin üzerimde gücü yok, çünkü öğrenmeye ve değişmeye hazırım.
·        Gerginliği,korkuları kızgınlığı,suçluluk duygusunu,hüznü,eski sınırlılıkları bırakıyorum.
·        Günün her anında benden daha başka bir gücün içimden akıp geçtiğine inanıyorum.
·        Güzel bir hayat istiyorsak GÜZEL düşünce,sevgi dolu  bir yaşam istiyorsakta SEVECEN düşüncelerimiz olmalı.
·        Hayat asla tıkanmaz durağan ve bayat olmaz,çünkü o her an yepyeni  taptazedir.
·        Hayata bakış açımı genişletmek için güven duyuyorum.
·        Hayatımda iyi olacağını  bilerek günün serüvenlerini coşkuyla bekliyorum.
·        Hayatımdaki değişimlerin akışına elimden geldiğince kendimi bırakıyorum.
·        Hayatımın iyi ve hoşnutluklarla dolu olmasını bekliyorum.
·        Hayatın bulunduğum sonsuzluk noktasında her şey tam bir bütün ve mükemmel.
·        Hayatın en güzel şeylerine layığım ve kendime sevecenlikle her şeyin en iyisini kabul etmeye İZİN veriyorum.
·        Hayatın her anı eskiden yeniye  yöneldiğimiz yeni bir başlangıç noktasıdır,bu başlangıç noktası şimdi içinde bulunduğum An dır.
·        Hayatın sonsuzluğu içinde bulunduğum noktada her şey mükemmel,hayat  tam bir bütün içinde sürekli değişiyor.
·        Her An değiştiğimi hissediyor,eski düşüncelerimin üzerimde gücü olmadığını görüyorum.
·        Her birimiz hayatın zenginlikleriyle doluluğunu ve bizim için anlam taşıyan yolları deneyimliyorum. Her gün kendimi daha da iyi hissediyorum.
·        Her ne yaşadıysak iyi ,doğru,kötü,yok geçmiş yaşandı bitti sadece bu an içinde yaşanan var. Hızla rahatlıkla mükemmel bir şekilde iyileşiyorum.
·        İçimdeki direnç gösteren kalıpları sadece kurtulunması şeyler olarak görüyorum. İçime ve geçmişe bakmak için güven duyuyorum.
·        İçsel olarak öz değer modelimi yarattığımda artık iyiliğimi geciktirmeye gerek duymayacağım.
·        İhtiyacım olan şeyi daima kozmik bilinç ve evren  tarafından karşılanıyor.
·        İstediğim gibi biri olmadığım için seni affediyor ve özgür bırakıyorum.
·        işim zevk ve sevinç veriyor.dünyamda her şey iyi ve güzel.
·        İyiliğim herkesten her yerden sürekli geliyor.
·        İyiliğimi engelleyen bilinç kalıbımı bırakıyorum arzularıma layığım.
·        Kendimde  yaşadığım değişimler gün geçtikçe kolaylaşıyor,en iyisini yapmayı onaylıyorum.
·        Kendime özgü benzersiz yaratıcı yeteneklerim ve  niteliklerim içimden akıyor,tam anlamıyla doyurucu ifadesini buluyor.
·        Kendimi  böyle değersiz olma ihtiyacımdan kurtarıp,olduğum gibi kabul ediyor ve sevgiyle onaylıyorum.
·        Kendimi evrenin beni gördüğü gibi mükemmel tam bir bütün gibi görüp,seçmeye başlıyorum.
·        Kendimi geçmişten bu ana getirmeyi seviyor,kim olduğumu paylaşıyorum. Çünkü hepimizin BİR olduğunu biliyorum.
·        Kendimi olduğum gibi kabul ediyor ,seviyor senin gitmene izin vererek kendimi onaylıyorum.
·        Kendimi özgür bırakıyorum,dünyamda olan her ne varsaözğürleşip iyi ve güzel oluyor.
·        Kendimi özgür kılacak bir şeyi keşfettiğimdeHazine bulmuşçasına  coşku duymayı seçiyorum.
·        Kendimi sevdikçe kırgınlıklarım azalıp sevgi ifadelerim dahada çoğalıyor.
·        Kendimi seviyor ve tanıdığım tüm insanlarla sevecen düşünce ve davranışlarla dolu ilişkiler kurup ne verirsem çoğaltarak geri alıyorum.
·        Kendimi seviyor ve tüm geçmişimi ve deneyimlerimi affederek özgür bırakıyorum.çünkü bende özgürüm.
·        Kendimi seviyor ve tüm ihtiyaçlarımı karşılayan yaşamaktan zevk alan rahat bir ev ortamını sevgiyle kendime sunuyorum.
·        Kendimi seviyor ve tümüyle an’da yaşayarak her anımı iyi yaşıyor geleceğimin parlak sevinç ve güven içinde olduğunu biliyorum.
·        Kendimi seviyor ve zevk aldığım bir işte çalışıp yaratıcı yeteneklerimi kullanıyorum,sevdiğim ve beni seven insanlarla birlikte çalışıyorum.
·        Kendimi sevmeye, öğrenmeye ve özgür bırakmaya tümüyle hazırım
·        Kim olduğumu ve yaptıklarımı seviyorum,ben hayatın yaşayan,seven,sevinçli ve iyilik ifadesiyim.
·        Kozmik bilinç tarafından yol gösterililip korunarak kendime yararlı seçimler yapıyorum.
·        MEDİTASYON “sessizce otur,bilmem gereken ne var” diye kendine sor BEKLE !!!!
·        Ne başlangıç nede son var sadece madde ve deneyimlerin sürekli değişim ve dönüşümü var.
·        Neye yönelirsem yöneleyim kesinlikle başarılı olacağımı her  deneyimden öğreniyorum.
·        Neyi düşünmeyi hangi duyguyla seçersem karşıma o şekil ve duyguyla çıkıyor.
·        Olumlu düşüncelerimi tam  istediğim şeyleri yaratmak için kullanıyorum.
·        Ögrendiklerimi zevk ve sevinçle uygulayıp,günümün şükran  minnet ve sevinçle geçmesini onaylıyorum.
·        Öğrenmeye ve değişmeye hazırım ,değişip öğrenebilirim,Bu değişimi yaşarken zevk almayı seçiyorum.
·        Sakin ve tarafsız olarak  düşünce kalıplarımı istekle değiştirmeyi seçiyorum.
·        Sevgi iç coşkumun  ifadesi olarak kendimi seviyor ve bedenime özen ,saygı gösteriyorum.
·        Sevgi yüreğimi bedenimi,zihnimi,bilincimi,varlığımı doldurup etrafıma ışık saçıp yayılarak kalplere dolduktan sonra  tekrar bana artışla geri dönüyor.
·        Sınırsız kaynaktan ve  yollardan geleni kabul eden sınırsız bir varlığım.
·        Sonsuz kaynaktan  sevgiyi verip aldıkça artıyor,sevgimi ifade etmekle  kendimi iyi hissediyorum.Sorunlarımı geldikleri yere HİÇLİĞe gönderiyorum.
·        Sürekli değişken hayatın ritmi ve akışıyla uyum  halindeyim.
·        Şimdi  ve daima mükemmel bir bütün ve tamam olup hayatımı bu anlayışla yaşamayı seçiyorum.
·        Tanıdığım herkesle uyum ve denge içinde  sevgi saygıyla yaşıyorum. Tüm gereksinme arzularım ben daha istemeden karşılanıyor.
·        Varlığımın derinliğindeki sonsuz kuyudan sevginin yüzeye çıkmasını seçiyorum.
·        Varlığımın gerçeği şu ki ben mükemmel bütün ve tam olarak yaratıldım.
·        Varlığımın görkemini tanıyıp ve kabul etmek için kişilik sorunlarımı aşıyorum.
·        Yanlış,doğru,iyi,kötü yok,geçmiş yaşandı ve bitti.sadece bu an için yaşanan var.
·        Yapabildiğimin en iyisini yaparak,evrendeki tüm iyiliklere bolluğa açığım.
·        Yasanın işlediğini hayatımın her yerinde ve alanında görüyorum.
·        Yaşamım huzur sevgi ve bollukla dolu bunlar için teşekkür ediyorum.
·        Yeni dünyam yeni düşüncelerimin bir yansımasıdır. Yeni gelir yollarına açığım ve almaya hazırım.
·        Yeni tohumları ekerek neşeli zevkli yeni deneyimlerin olmasını onaylıyorum.
·        Zihin temizliğine nereden başladığım önemli değil,en küçük ve kolay odalardan başlayarak sonuçları daha çabuk göreceğim.
·        Zihinsel enerjimle eski ihtiyaçları bırakıp,yeni düşünce modelimi oluşturuyorum.

·        Zihinsel evimin odalarını temizlemeye  bulunduğum noktadan başlıyorum.

      Not: Düşünce Gücüyle Tedavi (L.Hay) adlı kitaptan alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...