FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

5.3.15

Misafir Yolcu


Aşiyan yüreğime her seslenişte çocuktum
Henüz gözlerinle tanışmamıştım
P/uslu şehirler gibi yasaktın bana
Gecekonduma kir/acı gibi

Derme çatma yüreğime gelmemelisin
Dol/aşma yönü kayıp balıkçı misali
Aşk korsanlarının evidir okyanus
Denizde zifafıdır g/ecelerin med cezir dalgalarla
Gökyüzünün tek hâkimi karabulutlar gibi

Şimdi sen güneşle arama girmemelisin
Vâkitsiz göz bebeklerinde demlenmeliyim
Köz ateşinde tütsün ten buharım
Yutkunmalarını yudumlamalıyım sadece
Kar/anlıkta yalnızlığa aç sefil gibi

Sen köşe başlarında salya sümük ağlamamalısın
Şair değilken yalnızlar rıhtımına bağımlıydım
Omuzlarım küçükse nolmuş dertlerim büyük
Gülün dikeni olmayı ben istemedim ki
Bozkırda rastgele savrulan geven gibi

Biraz nazına dokunsam naçar çırpınır yüreğin
Azat etmeye kalksan dillerim lâl şimdi
Sana gülüm derdim ki ben ne güller derdim,
Soldu bak derdiğim güllerde
Feryadı figan eden bülbül gibi

Annesinin ayaklarına dolanan bebe misali
Hayde git dağım eteklerinde dolaşmamalısın
Ne kadar adın sevdim hak yolunda yoktun
Gözyaşlarını giy/indi h/azanda yapraklar
Toplasam sana uzanır güz/el yol gibi




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...