FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

14.3.15

On İkiye Beş Kala


Her aynada sadece altında duruyorum Ay’ın
Altındayım çünkü dolunayım bakır tepside 
Yıkarken zamanı suyun akışında usulca
Mimozalar oynaşır yıldızlarla on ikiye beş kala

G/izliden sevdaya vuruluyor gece g/ece
Rekabette gölgesiyle bir ayağı çıplak kontesim
Yetmiyor aldığı nefesle ayazda gök kubbeye
Aslında farkı yok dünden bu güne on ikiye beş kala

Yol ayrımlarına hazan akacak Ay ışığında daima
Fikirleriyle bulanıp semada yargılandı insanlık
Patlak vermeden yeni denizler özürlü yaşama inat
Sabahın homurtusunda irkildim on ikiye beş kala

T/uzağıma düşüyor pare pare lanetler
Çeker koşulu atlarla hayat yükümü kağnım
Sar beni geceye ibrişimle dolanmadan
Ortak yanları son baharı beklemek tüm dillerin
Yediverendik dağların eteğinde on ikiye beş kala

Dönüyorum geceden kalma uykuyla yatağımda
Penceremde dürüstlükten uzak can çekişmeler
Mahmur gözlerle sensiz sabahlara sürüklüyor beni
Us’umuz sessiz ve farklı yerlerdeyken on ikiye beş kala


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...