FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

24.3.15

Özlüyorum Gidişini


Dökülürken kasım aralıktan
Gözlerim büründü nefes sislerime
Martının kanatlarındaki rüzgâr kadar
Özlüyorum gidişini

Bu kaçıncı vuslatıdır baharın
Kaçıncı dökülüşümdür
Paramparça b/ölünüşümün güz meltemlerinde

Her av mevsiminde toparlanmadan
Kaç kere daha ölmem gerekiyor
Doğumundan batımına günün
Sen öl dedin de ölmedim mi?

Bu kaçıncı affımdır sana
Her gönlümden hicret edişinin
Daha kaç asır ölmek gerekiyor
Gece doğurmadan güneşi sancısız
Özlüyorum gidişini

Yeniden Aşık olmak ne kadar sürer
Aylar serpişirken yaşanmamış yıllara
Şimdiden mevsimler düğümlüyorum yollarına
Sarılıp uyurken hayatın kollarında
Özlüyorum gidişini


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...