FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

26.3.15

Pandomim Kutusu


Yağmur tırmalar ca(n)mları yalnız o/damda
S/aklı Pandomim kutusunda tebessümlerim
Seni okurken şafakla p/uslu kayın ormanında 
Şairle dansıdır kuytusunda iyi niyetli kelimelerim
D/inlerim derininde ruhun yankılanan sesini mutlulukla

Keşke değişmeseydik veya imkânı olsa yeniden
Özlemle kavuşsa köşe bucak bizi arayan adımlarımız
Koşup düşsek kanasa gülüşlerimiz geçmişten
Şuradan sek sek, körebe oynadığımız
Kızlı-oğlanlı sevinçler çıkıverse tekrar kutudan

Defter sayfasına yazdığımız sevgiliye özlemle
Aşkı dileği yitip giden çocukça kardeşliği
Renkli kalemlerle hatırlayıp anlatsak pandomim’le
Gülkurusu kokuların sayfalardaki utangaç bakışlarıyla
Hani büyüsek unutmamak adına sihirli kutuyu

Soluk hazanda yapraklar söz yaşlarımı giyindiler
Ki ne kadar adın sevdim hak yolunda yoktun
Pandomim de saklı şimdi azat ettiğim gizli lâl diller
Az nazına d/okunsam çırpınan naçar yüreğinle çoktun
Ve suskunluğa saklıyım inançla sav/aşmak adına



Ne yana dönsem şiir k/okuyor zaman sensiz
Karartma gecelere inatla doğru bildiğinden şaşmadan
Nefes alsam sen çıkıyor boğazımdan çaresiz kifayetsiz
Bir pandomim kutusunda müzik eşliğine takılmadan
Göğsümün sızısı sevgin sonuna sebep asi yüreğimin

Demetlerle derdiğim güller hazanla birlikte soldu
Sana gülüm derdim ki ben ne güller dererdim
Solan güller sana uzanan sonu olmayan bir yoldu
Bulaşığı kan gözlerime aldırmadan yolun gözlerdim
Hem de pandomim kutusunda biriktirdiğim sensizliğe rağmen


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...