FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

4.3.15

Ruhsal Büyümede Olumlama


     Şimdi iyi şeylerin hayatıma girmesine daha çok izin veriyorum
·         Hayatıma daha çok sevgi istiyorum.
·         İyi şeyler düşünüyorum.
·         Her şeyi çok iyi yapıyorum.
·         Hayatımdaki insanların kendileri olmalarına izin veriyorum.
·         Büyüme niteliğini hayatıma her zaman kabul ediyorum.
·         Şimdi daha çok huzurluyum.
·         Şimdi daha çok odaklanıyorum.
·         Şimdi daha çok kendimi seviyorum.
·         Ben şimdi huzur içindeyim.
·         Odaklanmış durumdayım.
·         Kendimi daha çok seviyorum.
·         Ruhsal ışığımı yaptığım her şeye sevgiyle katıyorum.
·         Ben kendimi bütünüyle iyiliğe ve şifaya açıyorum.
·         Benim şifa enerjileriyle çalışma yeteneğim artıyor
·         Bana ulaşan iyiliği ve şifayı sevgiyle kabul ediyorum.
·          
                                *****
·         Kendim için geceleri meditasyon yapacağım.
·         Sakin sevecen güvenli olacağım.
·         Yeni olan her şeyi öğrenip yapacağım.
·         Başlamam için hiç başkasına ihtiyacım yok.
·         Kendimi ruhsal büyümeye adıyorum.
·         Ruhsal büyüme bana armağan olarak geldiği için ona öncelik veriyorum.
·         Daha çok sevgi istiyorum.
·         Şimdi ben istediğim …………. her şeye sahibim.(Boşluğa en büyük amaç )
·         Şimdi ben istediğim ……………her şeyi yarattım.(Boşluğa en büyük amaç )
·         Yüksel benliğim perdeleri kaldırıyor, BİLMEYE-GÖRMEYE-GERÇEK OLMAYA hazırım.
·         İnsanlarla birlikte olduğumda sözlerimin en yüce sevgiyle onların hayrına olmasını diliyorum.
·         Biriyle birlikte olurken evvela ondan 10 dakika sessizlik içinde birlikte kalmayı isteyin ve TELAPATİ yoluyla  kalbinizden onun (onların ) kalbine sevgi göndererek  bağ kurup bekleyin.
·         Konuşurken sevecen uyumlu, barış ve sevgi dalgaları gönderip tepkilere dikkat edin direniyorsa SUSUN ikna etmeyin.
·         Biriyle karşılaşır ve ayrılırken hep olumlu deneyimi anlatarak söyleyin, enerjileriniz yükselecektir.
·         Düşünce ve duygularınızı sevdiğiniz kişiye SEVGİYLE SÖYLE söyleyin, eğer içinize hapsederseniz ÖFKE ve KAVGA olarak patlar.
·         Ben sevilebilir kimseyim ihtiyaç ve isteklerimi ifade ettiğimde bile seviliyorum.
·         Yüksek benliğim gibi dürüst olup açık konuşuyorum
·         Sevgiyle konuşup suçlama ve hislerinin sorumluluğunu al.
·         Doğru eleştiri kişilerin güçlenmesine ve doğru adım atmasına nedendir.
·         İnsanlara sadece hizmet edecek güçlendirici sevecen şeyler söyleyin.
·         İnsanlara söylediğim şeyler onların gelişmesine nasıl katkıda bulunacak diye konuşmadan evvela kendine sor.
·         Eğer kızgınsanız mektup yazın ama GÖNDERMEYİN ya da sorumlu sevecen hale gelene kadar kendinizle konuşun.
·         Biriyle konuşmaya başlarken evvela onu ÖVÜN TAKDİR EDİN dikkatini kazanacaksınız.
·         İnsanları KABUL ve TASDİK edersek zamanla daha dikkatli dinleyiciler çoğalacaktır.
·         İnsanlar derin ve anlamlı konuşamazsa TELEPATİK yoldan konuşup zihinsel mesaj göndererek aynen oldukları halde sevdiğinizi söyleyin.
·         İnsanlar eleştirildiğinde daha çok yabancılaşır ve davranışlarını değiştirmeleri zorlaşırken ancak SEVGİ ve ÖVGÜ ile eleştirilere yanıt verirler.
·         İnsanların iyi nitelikleri üzerinde odaklanmak iyilik ve davranışların çoğalmasına sebeple güçlenirler.
·         Düzgün berrak bir iletişim için konuşmadan evvel zamanın uygunluğu karşınızdakinin sizi dinlemeye hazır olup olmadığına bakın.
·         İstenen şeye sahip olmak için açıkça KENDİNİZİ İFADE edin.
·         Yüksek benlikle iletişime geçip yüksek benliğimle nasıl konuşurum diye sorarken çakranız iletişimi gırtlağınıza çoktan vermiştir. Bu katılımı sağlamak size huzur sevgi, güç verecektir.
·         Eğer biri sizi bir şey için zorluyorsa sessiz kalıp onun hakkında düşünün bedenin herhangi bir yerinde kasılma var mı? Varsa size verdiği enerji kendi fikirlerine zorluyor demektir. Hemen oraya IŞIK VERİN ve kendi enerjinizi göndermeyi hayal edin. Size gönderilen enerji alanlarını kapatın. Orada kendi ışığınızı yakın. Onların enerjilerine bakıp sadece kalp ve yüksek merkezi kabul edin.
·         Biriyle beraberken KALBİNİZDEN ENERJİ gönderin.
·         Başkalarının içinde gelişme coşkusu yaratmak için hayatınızdaki coşku sevinç ve sevgiyi paylaşın.
·         Artık bana hizmet etmeyen şeylerin GİTMESİNE izin veriyorum, onları giderken kutluyorum ve GELEN YENİYİ kucaklıyorum.
·         Ruhsal büyüme sayesinde şimdi sahip olduklarımdan daha iyisine sahip oluyorum ve ESKİYİ GÖNDERİYORUM. Yüksek benliğimin hayrım için olanı yaratabilme yeteneğine güveniyorum. GÖZLER KAPALI derin nefesle “yüksek benliğimden ESKİ OLAN her şeyin benden gitmesini ricayla izin veriyorum”.
·         Başkasının incindiği ya da zaman ayıramadığınız vakit içinizden onun yüksek benliğine neler yapabileceğinizi sorun.
·         İnsanların kişiliğine değil yüksek benliğine hizmet etmek onların hayrına ve ilişkilerin de güçlenmesine sebeptir.
·         Tüm zaman içinde hayatıma girmiş ve girecek insanlara sevgiyle özgürlüklerini ARMAĞAN ediyorum.
·         Kızgın, inatçı, kavgacı istemediğiniz birinin hayatınıza girmesini ve  alt üst olan enerjilerini almak istemezsen ÇEVRENİ IŞIKLA SAR kalbini aç sevgi yolla.
·         İnsanlara sevgi göndermek sizin çevrenizdeki enerjileri dönüştürür.
·         Soluk alış verişinizi KONTROL altına alırsanız sizi etkileyen ve saran tehlikeli enerjilerle dolmazsınız.
·         Kendinizi her yönünüzle SEVERSENİZ sevgisizlik ve olumsuzluk çekenlerden uzak olursunuz.
·         Biriyle birlikte olup ayrıldıktan sonra kendinizi öfke, üzgün, olağan dışı hissedecek olursanız o kişinin duygu ve heyecanlarını almışsınız demektir.
·         Sükûnet ve huzur siz ve başkaları için nimettir, farkındalık ve yüksek bilinç düzeyine yükselirsiniz.
·         Kendinizi değiştirme ihtiyacınız yok sadece her şeyi ve KENDİNİZİ SEVİN.
·         Farzet ki yapmakta olduğunuz şey her ne ise o sizi için  MÜKEMMEL’dir.
·         MÜKEMMEL olmak için uğraşmayı bırakın.
·         Elinizi kalbinize koyup kendinizi olduğunuz halinizle sevdiğinizi ve öyle KABUL ETTİĞİNİZİ kendinize itiraf edin.
·         Daha yüksek amaca ve DÜNYA HİZMETİNE bağlılığınızı onaylayın.
·         Şimdi siz ve yüksek benlik BİR’siniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...