FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

13.4.15

Sustum Sustukça


G/ecem karardı sönünce i/çimde yıldızlar
Gözlerin doğsa b/aksam dünyaya
Anda sen sustun ben suskundum
Ve kelimeler k/açtı Usumda
Durdu zaman kuşluktaydı vakit ayrılığın

Buz k/esti yazda soluğum
O sendin sus/andın sessizlikte
Öbürü bendim sana sus/ayan
Ve aşktı bizi susturan söylenmeyenle
Sustun, sustukça sustum

Güldüm çoğaldı güldükçe sevgiler umutlar
Unut dedin giderken
Unutamadım unutulduk biz
Toprak gibi içimizde doğurduk umutları
Beklemedin giderken, beklettin de gelemedin

Ayrılıkları birlikteyken yaşadık
O da yetmedi
Yollarımızı ayırdık bir molada kuşluk vakti
Ve unut/kandık yürekte unutmuşça
Yalandan oynayarak rolümüzü gerçeğe  u/yandık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...