FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

20.4.15

Doğrudan Şifaya Ulaşım


She whoDreams (Rüya gören kadın) adlı kitabı rüyada iyileşme konusunda bildiğim en iyi rehber olan Wanda Burch, yakın bir zamanda rüya yoluyla doğrudan iyileşme içeren sıra dışı bir deneyim yaşadı. Bir doktor onun sol ayak tabanındaki bir beni inceleyip alınması gerektiğine karar verdi. Acısı birkaç gün sürecek bir ameliyat gerektiriyordu. Planlanan cerrahi öncesinde Wanda bir uykusuna  “Bunu yapmak zorunda mıyım? Başka yol yok mu?” diye güçlü bir düşünceyle daldı. Rüyasında ayak tabanındaki beni inceledi. Sonra bir bulutun içinden çıkarcasına bir el göründü. Bu el siyah büyük bir kurşun kalem tutuyordu. El benin etrafına bir daire çizdi ve ben patlayıp kayboldu. Sabahleyin Wanda ayak tabanına baktı. Benden iz yoktu. Karıştırdığını düşünerek öbür ayağına baktı. Ben yoktu. Ayağını hemen kocasına gösterdi ve olan şeyi o da doğruladı. Bir rüya deneyimi anında fiziksel şifa sunmuştu. Kocası doktorların bu olaydan bir şeyler öğrenmesi için randevusuna gitmesi konusunda ısrar etti. Rüya şifası her gece mümkündür. Tek yapmanız gereken istemek. Kutsal şifacımızı gecelerimize ve yaşamlarımıza davet edebiliriz. Çok basit şekilde “şifa istiyorum” veya “ ruhumun amaçlarına hizmet edebilmek için bedenimin ihtiyaç duyduğu sağlığı istiyorum” diyebiliriz. Canlı evrenimizde yardım istemek daima makul ve mümkündür ama bunu her zaman nezaketle yapmak gerek.

NoT: Rüyalar Tesadüfler Hayaller (R.Mass) adlı kitaptan alınmıştır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...