FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

27.4.15

Durya


Seherdin
Öyle süzer severdin ki
İs diye s/inerdim ben
İndiğinde güz sürgünü bakışların

Susardın
Bir düşer küserdin ki ayakucuna
İz olmaya dururdum
İznin almadan geçtiğim yollara

Dokunurdun
Kokuna mest olur biterdim teninde
Ter olasım gelirdi
Terkisinden ardına sarkan gölgenin

Seyrederdin
Teğet geçer gülerdim uzaklardan
Paralanmış nabız atışıyla
Alnından öpesi vardı dudaklarımın

Konuşurdun
Zaman akıtırdı kum saatli yüreğin
Sarılacağım an olurdu diline
Nefesin harında yanmaya aldırmadan


Özlerdin
Bahara kardelenler açar umutların
Yokluğun ayazdır donarım yerine
T/uzaklara düşsem de vakitsiz

Oysa unuttuğumda
Çoktan unutkanlığın tadilatına girer aklım
Utancımdan törpülenir yüreğim
Sökülürdüm ben









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...