FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

3.4.15

Kendi İçimizde


Evet “Artık onunda bir insan olduğunu biliyordum” itirafını çok iyi anlıyordum. Kendi üzerimde ne kadar çalışırsam çalışayım, farklı olmasını umduğum halde hala insanlar ya da olaylardan rahatsız oluyorum. Hayatımda önüme çıkan pek çok şeye gittikçe daha fazla Tolerans tanıyordum. Ama aynı zamanda her konumda tam anlamıyla sevecen olmaktan çok uzağım. “Peki ama insanlara her birimizin sorunlardan %100 sorumlu olduğumuzu nasıl açıklarım?” diye sordu. “Eğer sorunu çözmek istiyorsanız kendi üzerinizde çalışın. Eğer sorun bir başkasıyla ilgiliyse, örneğin, kendinize sadece şunu sorun: ‘Kendi içimde, bu insanın beni kızdırmasına neden olan ne oluyor?’  İnsanlar hayatınıza sadece sizi öfkelenmek için gelirler! Eğer bunu bilirseniz, her türlü durumu kaldırabilirsiniz. Nasıl? Basit: ‘Şu anda neler oluyorsa, bunun için üzgünüm. Lütfen beni affet.’ ” Eğer bir masaj terapisti ya da fizyoterapistseniz ve biri size sırt ağrısıyla gelmişse, sorulması gereken soru şudur: “İçimde, bu insanın sırt ağrısı olarak kendini gösteren ne oluyor?”  Dr Hew Len her an yaşamını yaratmada kendisini %100 sorumlu hissetmeye istekli olan herkes için sorunlardan ve hastalıklardan kurtulmanın bir yolu var dedi. Eski Hawaii iyileştirme yöntemi olan Ho’oponopono’ da, kişi, içindeki yanlışları düzeltmek için sevgiyi talep eder. ‘Özür dilerim. İçimde sorun olarak kendini gösteren ne olup bitiyorsa, lütfen beni affet.’ dersiniz. Böylece sevginin sorumluluğu kişinin içindeki kendini sorun olarak ortaya çıkartan yanlışları tamamen değiştirmek olur.
İçimde sorun olarak kendini gösteren ne olup bitiyorsa, Özür dilerim/Seni seviyorum. / Lütfen beni affet./ Teşekkür ederim.
İçimde gerçekleşen her ne ise onu arındırma fırsatını bana verdiğin için Seni seviyorum./ Lütfen beni affet./Özür dilerim. / Teşekkür ederim.
İçimde arınılması gereken ne varsa arındırılacağıma güveniyorum, Seni seviyorum. / Lütfen beni affet./Özür dilerim. / Teşekkür ederim.

Dolayısıyla her hangi bir yerdeyken, örneğin bir odaya girmeden önce-‘Bilmediğim ama arınmam gereken ne var? Ne olduğu hakkında bir fikrim yok, öyleyse bu ne?’ diye kontrol ederim. Böylece ‘Hawaii’ denen arınma yöntemini uyguladığımda, farkında bile olmadığım bir bilgiyi alacak ve beni sıfıra geri götürecektir. “Sadece sıfırda ve anlamanız gereken şey zihnin iki efendisi olduğudur. Ya zihninizde olmakta olan şeye hizmet eder, ya da esinlenmeye hizmet eder. Geri kalanların hepsine hatıra denir.” Tanrısal zeka tüm esinlenmenin geldiği yerdir. Ve sizin içinizdedir! Dışarıda bir yerlerde değildir. Oralara gitmenize gerek yok. Dışarıda birilerini aramanız gerekmiyor. O hali hazırda içinizde. Bundan sonraki boyut süper bilinçtir.  Şimdi bu zihnin boş olduğunu öğrenmek sizin için önemlidir. Dolayısıyla bu zihin sıfırdır. Öyleyse siz kimsiniz? Siz tanrısal bir varlıksınız; sıfır olansınız. Peki neden sıfır olmak isteyesiniz? “Sıfırken her şey mümkündür! Her şey! Dolayısıyla, şimdi, bunun anlamı sizin tanrının görüntüsünden yaratılmış olduğunuzdur. Madalyonun bir yüzünde siz boş ve sonsuz yaratıldınız. Bütün süprüntüleri temizlemek ve boş olmak istediğiniz anda, esinlenme varlığınızı doldurur. Ve artık özgür olursunuz. Arınmak için tüm yaptığım tekrar tekrar “Seni seviyorum. / Lütfen beni affet./Özür dilerim. / Teşekkür ederim.,” demek. Dr.Hew Len, “Seni seviyorum” cümlesinde her şeyi değiştiren üç element olduğunu açıkladı. Bu üç elementin minnettarlık, hürmet ve dönüşüm olduğunu söyledi. Arınma yöntemini tanımlamak gerekirse; “Söylediğim cümleler kâinatın kilidini açan sihirli kelimeler gibidir. Bir şiir gibi yayılan cümleleri söylediğimde, kendimi tanrının beni arındırmasına ve şu anda burada olmamı engelleyen bütün programları silmesine açıyorum.” Dr. Hew Len ile bir yürüyüş sırasında bize bakıp havlayan köpekler vardı. Dr.Hew Len konuşmaya ve yürümeye devam ettiğimizde birden ellerini bize havlayan köpek grubuna doğru kaldırdı. Sanki onları kutsuyormuşçasına “Sizi seviyoruz,” dedi. Köpekler havlamayı kestiler. Bana dönerek “Hepimiz sevilmek isteriz.” Dedi. “Sen, ben ve hatta köpekler.” Havlayan köpek grubunun en ardında duran küçük bir köpek kesik kesik havladı. Onun, “Tam isabet!” ya da belki “Teşekkür ederim,” dediğini düşünmeden edemedim. Ve hatta belki de “ben de seni seviyorum.” Sohbetlerimiz her zaman uyandırıcıydı. Bir keresinde bana hayattaki tek seçimin arınmak ve arınmamak olduğunu söyleyerek beni şaşırtmıştı. “Ya hatıradan ya da esinlemeden gelirsin,” diye açıkladı. “İnsanlara hep ya esinlemeden gelmeyi ya da gelmemeyi seçmeleri gerektiğini anlattım,” diye bende yanıt verdim. “Bu özgür bir seçimdir. Tanrı bir mesaj yollar ve sende ya buna göre hareket edersin ya da etmezsin. Hareket edersen her şey yolundadır. Etmezsen sorunların olabilir.” Seçimin arınmak ya da arınmamaktır.” Dedi. “Eğer netsen, o zaman esin geldiğinde sadece harekete geçersin. Onun hakkında düşünmezsin. Onun hakkında düşünmeye başlarsan o zaman esini bir şeyle kıyaslıyorsun demektir ve kıyasladığın şey bir hatıradır. Hatırandan arın ve seçim yapma zorunda kalma. Sadece esin olsun ve düşünmeden o esin üzerine harekete geç.” Bu görüş beni sarstı. Özgür irade seçimi hakkında, yazdıklarım ve söylediklerim hakkında kendimi kötü hissettim. Çünkü şimdi öğreniyordum ki özgür irade senin hala hatıraya takılıp kalman demekti. Sıfır konumundayken ve sıfır sınırlar varken, orada senin için olanı, yapmaktan başka bir şey yapmazsın.

NoT: Zero Limit( J.Vitale ) adlı kitaptan alınmıştır.

2 yorum:

  1. bu dört cümleyi söylemeden önce bir niyette bununuyormusunuz onu anlayamadın ben eşimle barışmak istiyorum aynı evi paylaşıyoruz boşanma felan yok nedensiz bir küslük var düzelmesinizi istiyorumda başında bir niyet söylemem gerekirmi bildiğiniz duarıda bekliyorum 5 aydır konuşuyoruz ama küsüz ayrı gibiyiz :( :( barışmak istiyorum.niyet ettim ve sonra devamlı 4 cümleyi söylüyoruz örneğin 1 saat söyleyip ara verdim tekrar başlamak için tekrar niyeti söylicemmi gerek varmı


    örnek olarak;Eşimin benden uzaklasmasina sebeb benim icimdeki hatalardan ve negativ enerjidendir bunun farkindayim ve sorumlulugu 100% üstleniyorum... Allahim seni seviyorum Özür dilerim beni affet. Tesekkür ederim..

    YanıtlaSil
  2. Naciye Hanım: Bu cümleleri söylerken zaten kalbiniz sevgiye niyet etmiştir. Ben niyet etmeden her gün aklıma geldikçe sabah yüzümü yıkamadan aynada ve gün içinde yada uyumadan evvela söylüyorum. Aşağıda verdiğim linkte aradığınızı bulacağınıza inanıyorum. Işık ve sevgiyle kalın. http://karamavi.blogspot.com.tr/2015/07/aynada-af-ve-sifa.html#.VbXkA-Ltmko

    YanıtlaSil

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...