FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

29.4.15

Komik Fıkralar

KISKANÇLIK...

Kadın hizmetçisine dert yanıyordu;
-Ahh... Ahhh... Kocamın sekreteri ile ilişkisi olduğunu öğrendim.
Güzel hizmetçi;
-İnanmam, dedi ''Bunu, beni kıskandırmak için söylüyorsunuz.''

BURNU BÜYÜK...

Jale'lere misafir gelmişti, misafir odasında otururken küçük kızın kendisine garip garip baktığını gören misafir kadın;
-Kızım bana niçin öyle bakıyorsun?diye sordu.
-Annem sizin için komşu teyzeye ''Burnu büyüktür.'' demişti, onun için burnunuza bakıyorum. Hiç de büyük değilmiş. dedi.
AKIL...

Mark Twain bir ziyafette iken yanına güzel bir sarışın kadın gelerek sorar;
-Zeki bir adam, mükemmel bir koca olabilir mi ?
Mark Twain cevap verir;
-Akıllı bir adam evlenmez ki madam.
                                                               ADAM VE DAL...

Adamın birisi ormanda gezerken ensesine dokunan bir çalıdan ürkerek, korkudan tabana kuvvet kaçar. 50 metre uzaklaştıktan sonra geriye döner bakar ki ortalıklarda kimsecikler yok, o zaman anlar ensesine dokunan cismin dal olduğunu ve kendi kendisine söylenir;
-Ulan bir insan olsaydın ben sana gösterirdim.
                                                                   ŞİŞENİN ALTI...

Mazhar Osman bir gün Neyzen Tevfik'i Kadıköy vapur iskelesinde elindeki kiloluk rakı ile yakalar ve kendisinden Çallı İbrahim'e gittiğini öğrenir. Sonra elinde ki şişeyi gösterip sorar;
-Peki, bu şişe ne?
-Kiloluk rakı der Neyzen Tevfik...
-Kilo ile rakı içmeye utanmıyor musun?
-Yarısı Çallı'nın...
-Peki der, Mazhar Osman;
-Öyleyse kendi hisseni yere dök.
Neyzen;
-İmkânsız, der,
-Neden?
-Çünkü şişenin altında ki hisse benim...
                                                                 BABA NASİHATİ...

-Yavrum bu dünyada insanın hayatını alın teri ile kazanması kadar zevkli bir şey yoktur.
-İyi ama babacığım, bütün malımızın büyük babamdan kaldığını ve senin de o hazır malı yediğini söylüyorlar.
-Canım, ben sana babamdan dinlediğim nasihatleri tekrar ediyorum.
                                                                   KAHRAMAN...

Vapur iskeleye yanaşacağı sırada bir çocuk nasılsa denize düşer, mevsim kış ve hava soğuk olduğundan hiç kimse denize atlayıp çocuğu kurtarmaya çalışmaz. Bu arada nasılsa iri yarı birisi atlar ve çocuğu kurtarır, tabi vapur yolcuları da bu kahramanı alkışlamaya başlarlar. Adam bu arada bir şey söyleyecek gibi olursa da halk alkışlamaya devam eder, nihayet durumu anlayanlardan birisi;
-Susun yahu, der adam bir şey söyleyecek.
Gürültü kesilir ve adam konuşur;
-Siz alkışlamayı bırakın da, Allah’ınızı severseniz beni arkamdan denize iten kimdi? O namussuz adamı gösterin bana yeter.
                                                            NANKÖRLÜK...

Çorbasında saç teli bulunan adam karısına çıkıştı;
-Bu çorbanın içinde saç teli ne arıyor?
Kadın;
-Benim olacak ama sen de nankörlük ediyorsun dedi, nişanlı olduğumuz zaman tutam tutam kesip sakladığını ne çabuk unuttun?

                                                               AMA DİLENCİ...

Bir adam ama dilenciye sadaka verirken parayı yere düşürdü, dilenci eğilip parayı yerden alınca şaşıran adam hayretle;
-Aaa, dedi, ben sizi ama sanıyordum?
Dilenci;
-Asıl ama arkadaşım ama bu gün biraz rahatsız olduğu için yerine ben geldim.
                                                                   TERBİYE...

Adam oğluna sordu;
-Oğlum, otobüste. Tramvayda, Metro da veya minibüste yer bulmuş otururken yaşlı birisi gelse ne yaparsın?
-Uyuyormuş gibi yaparım baba...
                                                                 KADIN İLE KIZI...

Kadın kızına çıkıştı;
-Demek seni garsoniyerine götürdü ha...
-Evet anneciğim...
-Peki, orada ne yaptınız?
 -Şey, bana şiir okudu...
-Başka bir şey yapmadı mı?
-Yapmadı anneciğim...
Kadın yutkundu ve;
-İyi vallahi dedi, o sana şiir okusun. Sen bana martaval oku, bakalım bu işin sonu nereye varacak?
                                                                    KAZANÇ...

İki genç konuşuyorlardı, birisi;
-Hiç çalışmadan kazanmanın yolunu buldum, dedi...
Diğeri merak edip sordu;
-Nasıl yani, ne yapıyorsun ?...
-Basit dedi diğeri, güvercin ticareti yapıyorum. Bu gün sattığım, ertesi gün bana kaçıp geliyor.
                                                                     ŞANSSIZLIK...

İyi giyinmiş bir gencin dilendiğini gören adam fena halde sinirlenmişti;
-Sapasağlam dilenmeye utanmıyor musun?
-Utanıyorum efendim.
-O halde niye bir iş bulup çalışmıyorsun?

-Şanssızlık efendim diye cevap verdi genç, iş bulabiliyorum ama hiç birisini beceremiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...