FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

1.4.15

Renklere Kırgınım


Beyaza Umutlarımı tez kirletti diye kırgınım
Siyaha karanlığında boğuldum diye kırgınım
 Maviye ruhumdaki sıkıntıyı dindirmedi diye kırgınım
Yeşile denizkızını hapsetti diye kırgınım

Kırmızıya sensizlik cehenneminde yaktı diye kırgınım
Sarıya güz gülleriyle beni hazana gömdü diye kırgınım
Bir tek kırgın olmadığım renk var
Oda kum kendi rengiyle saatindeki sessizlik zamanı

Etme kırmızı, siyahı boğma har-ı mateminde
Yalnızlığa gülmez ay döker yüzünde yıldızları
Revan içinde ak yürekte usul usul ki asaletin onurlansın
Virajında kırmızıya çelme atıp maviye göz kırptım

Beyaza baş eğip siyaha restin çektim
Sarıyı yol edip mor'un kamburundan kurtuldum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...