FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

16.4.15

Şair Meyveli Şiirler


Kokuyor inançlarım iliklerimle kan
İnsanlığımı benden öte dişi şeytan sahiplendi
Ve siz at gözlüğü takan günahkârlar
Hala doymadınız mı sorgulamaktan yaşamı mı?

Şimdi duvardaki gölgeme çiziyorum seni
Kutlamalıyım gelişini bittiğinde resmin

Altındaydık ağacın seninle zaten alttayım sensiz
Gökyüzünü göremedim uçurtmam olmadı hiç
Üstüne çıkamadım sevdalarımın bir türlü
Sökülmüş yüreğimin dikişleri sol yanım benden a/kar
Kızıl kıyamet kopsa da korkmazdım sen arkamdayken

Tek atımlık kurşunum var kalem gibi
Saplanacak yer arar yalnızlık ç/eken yürekte haince
Hedef şaşmazsa d/ağlatacak yorgun kalbi

Gece dargın varsın döksün yıldızlarını yokluğumda
Zaten geride nem kaldı üç beş satırdan başka
Alın asmadan evveli y/etim kalmasın gülüşlerim
Maviye armağandır şair meyve’li şiirler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...