FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

17.4.15

Şairler Çeşmesi


Kesilmesin asla çeşme-i sevdanın suyu  
Diziversin kelimeleri şair damlasın şiir yüreklere
Aksın oluk oluk güçlü kalemlere mürekkep ruhu
Varıp bir yol kalemimi doldurasım gelir

Nasip mi toplanmak çeşmede bir çengide
Gelsin testisini kapıp yola düşen ardım sıra
Bilmeyene dostluğu şifa sayarım belki de
Koynağından yüreklere içimi dökesim gelir

Dost acı söyler bilmez hakikati yar erenler
Seslenin hele İrfan mektebi’den canlarda gelsin
İrini kabuk b/ağlamış deşilmiş deli yürekler
S/aza dem vuran özümü sözünle avutasım gelir

Kaderine rest çeken kelam damıtana susadım
Vardım dostgaha edep erkânlı kalmış mı diye
Kalemler kırıldı şiir uğruna serhoş gönüllerde yandım
Dayanamayıp zulme arzuhalimi dillere sorasım gelir





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...