FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

2.4.15

Sana Sonum Olsun


Merhaba demek istedim yine yoklardasın
Yazmak sabır değil kahırdır sükûnetle eziyetin
Meraklandırıp yeminle öç almaya mı niyetin
Ne fark eder ki acıtmıyor cam kırıkların

Faydası olur mu gidişimin can kim bilir
Boş ver öf uzaklaşıyorum kendimi
Kalem kâğıt ağlamasın sahiplenir birileri 
Zaten b/anada bu yakışır değil mi can?

Aynaya mı konuşmalı yarama tuz mu basmalı?
Sabrımın sıratına yükledim nasılsa hayatımı
Kopartmak istedim pamuk ipliğinden bağımı
Susmaya acep fayda olur mu can

Sevmeler yürek ister çekilmiyor y/alanlar
Uçurtmayı mavide unutsam b/inse arz’dan karabulutlar 
Erkekler ağlamaz diyene döküldü eteklerimdeki taşlar
Sevdaya inat baharda okyanus olur mavi gönlüme yaşlar
Tuhafım günümde hiç olmadığım kadar

Damla ç/almak benim ki gözden kavruk avuçlara
Yaslanmalı başı arza değercesine sere serpe uykulara
Bıraktım kalemi eline anılarsa yüreği sıcak insanlara
Bilirsin bana da bu yakışırdı can

S/ana sonum olsun gidiyorum yenik ezik düşlerle
Kaçıyorum her şeyden yalancı gülüşlerle 
Eyvallah deyip hayata restimi çektim son nefesle 
Y/aşamadığım baharlar armağanım olsun hevesle

Sabahı beklemek yerine geceye kollarımı açmalıyım
Yollara dökülüp yalnızlar rıhtımında yitmeliyim
Namlusundan kaçık serseri niyetli saçmayım   
Yazdıklarımı anlama ayaz g/ecenin yargısız infazıyım

İlk gülüşünü özlüyorsam hala ateş ve küldük
Açmış bahçelerde sitemle bülbüle g/onca güldük
Sarı sıcakta kavrulan başaklarca Harran’a döküldük
Sakın endişelenme güzel kız biz ç(y)oktan öldük
Bize de gülerek ölmek yakışmaz mı can

Ne demiş usta bak nasılda kazımışım beynime
Diyor ki Fi zamanın pasını almak vakti asıl mesele
Ağrı’dan gemisi kalkar Nuh’un rüzgârla meçhule
Acaba bu yolcuyu alır mı dersin küpeştesine
Öyleyse bekletmemeli özleyeni can

Gitme vakti meçhule söyle güzel kız Tura- Yazı mı?
Bilemedin döşeme sıkıştı Dik getirdi şans paramı
Oysa hayat beni boynu bükük bırakmadı mı?
Güvendiğim yok emanetim sanadır senin canını
Yoksa denizlere nasıl gülümserim can

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...