FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

3.4.15

Sayende


Takipçinim  ayak izlerin var uykularımda
Tam bulup tutunacakken sana
Kum saati zamanı bitirip uyandırıyor iştahla
Ve anlaşılan sensizim sayende

Hangimiz daha çok seviyor senli benlice
Sayende çabuk unuttuğunu duyarım sessizce
Anımı sende yoksa iyileşmeyen tanımı kaderimce
Oysa iz bıraktın sokağımdan her geçtiğince  
Adımlara dolanmaya tahammülsüzüm sayende

Sayende ne çok d/okunaklı şiirdim
Sevmeyi uğruna direnmeyi inatla öğrendim
Veya ünlem/sizce sevilen bir şair miyim?
Keşke seni ayakta alkışlamayı bilseydim
Sayende ölmeyi bile beceremedim

Devrilsin boynuma gece tuzlu suyun dol/aşarak
Yıkansın sol yanınla bedenim sensizliğe alışarak
Devrimler yaşa ay yüzün dökülünce ve/dalaşarak
Bırak h/azan olsun şair şiirde yitsin ebediyete karışarak
Denizi hırçın dalgada bile sevemedim sayende

 Aşkın dinginliği çare değil aşk için yanmadıkça
Y/anmak mıdır Har'ında çıplak yüreğe diken batmadıkça
Sevgi yolumun kıblesi insan velâkin kutsamadı aşkça
Yıldızım düşer sönerim secdeye hunharca
Kimsin ki aşk döneyim semahlara sayende

Bendeki seni severken bitirmeyi b/aşardın sende bitme
Korku kuytularına sığındım istemeden bari sen gitme
Bir harf ile yazdım sevdayı ilanıyla sen katletme
El uzat ben kum olur serilirim sayende


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...