FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

6.4.15

Sen Ölme Çocuk


Dudak büküp yaşımla avucumda s/akladım
Tebeşir tozuna bulanık ruj izli misketlerimi
Çocuk gülüşlü beştaşın biri eksik
Hayalleri soluk kına kokan ellerimde
Sen diye saklarken yüreğimi

Nefesini solumaya diren/dikçe genzim
Ürkek bakışlarımda namın yürür
Asil görünüşlü yüreğin misafirperver
Ki arzusudur tüm dillerin seni yaşamak
Üstüme yağdırsa da lanetini yunan tanrıları
Yıldız yorganda hep s/ana uyurum çocuk

Sen ölme çocuk yerine ben ölürüm
Sen acıyla kıvranma
Sol yanına kıvrılır can çekişirim
Sen gülüşlerini tuzlu suya banma 
Ölendin her gün ölümü düşünmeden
Ki ölümdü seni dize getiren çocuk

Bir damlana okyanus taşınır oluk oluk
Subyan gülümsemen yürek kaşır çocuk
Çığlığınla Us'um parçalanır düşer ay ayaklarıma
Musallada teneşir bile paklamazken beni
Ellerin cenaze eviyken kapadım son yolculuğa

Görmek için sende benleri çocuk _________________________________________________İrfankarabuluT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...