FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

14.4.15

Sürgün


Bırakıyorum sürgünleri al şafakla
Us’umla göçüyor gölgem ılıman iklimlere
Altında ayaklarımın ay kırılıp döküldü
Takıldı iç fırtınalarına kenger bozkırda

Giderken dönüp b/akmadım öteki ben’e
Ağlayışı alıkoyacak gibi topsuz tüfeksiz
Ve ben ağ/acıma sürgünüm gezide
Yürekler tek bedende aktı ömrüme

Ki yılanı kabuk değişmeden ininde gömmeli
Doğmadan hayal/indeki yaşamda ebediyen
Ne sürgün yaşama diş geçirebilsin güçlenip
Nede zehrini akıtabilmeli nefeslerimize

Ve metanetle g/öç almalıyım ağacımla hazandan
İrkiliş can bulurken nabzımın çığlığıyla
Bir daha ki baharlarda doğmak adına
Ya da ebedi göçe hazırlanmalı bedenim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...