FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

30.4.15

Telgraf Direkleri


Telgraf direği gölgem gün yönüne
Sızılar  tel tel olmuş gönlüne
Umutlar ki morsça takılmış kirpiklerine 
Harf harf damlayıp ayak diplerine
Düşer şimdilerde toprağa kâğıt yerine

Dudaklarını özledim morsça sunduğun
Ellerini arzuladım tenime dokunduğun
Telgraf direklerinde aradım sözlerini
Zehir zemberek yerden yere vurduğun
Varla yok arasında dileklerle gecenin

Yoktu kırık dökük havaya asılı sözlerin
Kanıtıydı elimdeki gökyüzünden kâğıt
Puntolarla çivilenmişken çarmıha harfler
Şeytan bile affına sığınmış kurnazlığının
Baş döndüren maharetinle

Soğuk raylardı yazılmayanları yazdıran 
Yağmurdu camdaki alnından usulca öpen
 Çürüyen gözyaşlarımdı sensiz gömdüğüm
Umut tohumlarıydı vagonlardan serptiğim
Her adım attığın yerlerde yeşersin diye


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...