FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

16.4.15

Yaşam Amacını Bulmak


 Baş melek Mikail’den yaşam amacı ile ilgili aldığım rehberlik şöyleydi.

Sevgili arkadaşlarım, öncelikle yaşamınızın amacını gözünüzde büyütmeyin. Yaşamınızın amacı, size en doğal gelen, en kolay yaptığınız şey aslında. Bu yolda yürümek için her türlü yeteneğe, donanıma ve bilgiye sahipsiniz. Evet,  buna şu anda sahipsiniz. Hiçbir ek eğitime, hiçbir şeye ihtiyacınız yok. Bilin ki diğer her şey egonuzun ‘erteleme taktiği’ nden ibaret. Kendinize güvenin sevgili arkadaşlarım. Şimdi bu yolda yürümeye başlayın. ‘Yaşamımın amacı ne?’ diye soruyorsunuz. Bu soruyu kendinize sorun. İçinize dönün ve sakin bir ortamda, belki doğada, sırtınızı bir ağaca dayayıp sorun. ‘Benim yaşamımın amacım ne?’ Ve sonrada bekleyin. Bir cevap alacaksınız. Bu bir his, bir resim, bir ses olarak da gelse dikkat edin. Atmanız gereken ilk adımın anahtarı orada olacak. Benden bu konuda yardım isteyin. Benim güçlü sesimi bir şekilde duyacak, mesajımı bir şekilde alacaksınız. Aldığınız bilgiye güvenin. Egonuzun ‘uyduruyorsun’ demesine aldırmayın. Çünkü ben yanınızda olacağım. Ve size yol göstereceğim. İlk adımınız ufak bir adım gibi gelebilir. Önemli değil. O adımı atın, kalanı iplik söküğü gibi gelecektir. Biz, size adım adım yol gösteririz. İnancınız, bir sonraki adımın ne olduğunu görmenizi sağlayacak. Bilin ki her adım çok değerli ve biz her adımınızda yanınızdayız. Size destek oluyoruz. Her konuda meleklerinizden yardım alabilirsiniz. Yaşam amacınız konusunda uykunuzda rehberlik almayı isteyebilirsiniz. Dilerseniz sadece meleklerinizden yaşam amacınızı net bir şekilde bilmeniz konusunda yardım isteyin. “Meleklerim cevabı gözüme sokun lütfen” derim ben. Yaşam amacınızı bulmanın diğer bir yolu da akaşik kayıtlarınıza ulaşarak baş melek Mikail’den bu konuda rehberlik almaktır.

NoT: İş Hayatında Melekler (B.Erikli.İkala) adlı kitaptan alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...