FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

19.5.15

Yalnızlığın Gölgesi Sen


Ben yalnızlığı bahtsızlığı
Hep gölgelerin oyunuyla giderdim
Sensizliğime ortak ederek seni
Sen ise çoktan yelken açıp demir almıştın
Hem de bilinmeyene geri dönüşsüz
Seni yazmadığım bir şiir arıyorum nafile

Sensiz yaşadığım bir yürek bir el bulamıyorum
Tüm yollar sana çıkıyor çaresizim sensizce
Sana şair oldum ama
Senin olmadığın şiir yazamıyorum
Avucuna topladığın hüzünlerimi
Kandil ışığında serp yıldızlara arlansın

Sigaranı yakarken yanmayan çakmağınım ben
Her ihtiyacın olduğunda avuçlarına sığınan
Gizledim son nefesimi heybene
Öpüşlerin sihriyle ilk olsun dudaklarında diye
Buruşuk çarşaflarda ten kokunu aradım çocukça
Eski haz yok gibiydi geceden kalan tadında

Ya kaldırım dilberleriydi
Beni sen diye kandıran pansiyonunda
Ya da sana inat özlemlerimi sattım
Bedenimle dirhem dirhem arzulara
Adını her andığımda
Üşüdüm titredim hasretine yandığımın

Sana dair geceye sığındım yine olmadı
Toprağa yalvardım saklasın koynunda istemedi
Ne rüzgâr kabullendi adın dilimde dua iken
Nede enginler istedi beni
Sıcaklığındı düşlerime düşen
Gözpınarların ıslandığında kaynayan yüreğimdi

Rüzgâra verdiğim sesimi baharla ısıtandın sen
Ahdim var seni yedi iklimde yaşamaya
Gölgen kokundan evveli peşimde sürüklenir
Terin hasretinden sonra düştü içime kor ateş diye
Ve yoğruluyorum mayasında sevdalarımın
Sonsuzluğa uğurladığım sen gibi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...