FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

26.5.15

Yenik Düştü Zamana Aşk


Gidiyorum gecenin bana sunduğu karanlıklarla
Ve yitiğim zihnimdeki bulanıklıkla
Us'um sisli ayazında ellerin üşümüş
Kaybolmuşum Kaf dağında

Yalana kurmuştum saatlerimi
Anın ıssızlığı ve günün yalnızlığında
Çok şey geçse de aramızdan bir vakit
Mesela yılların yorgunu yolların toz toprağınca

Hatta sevginin pembe mektupları dâhil buna
Ve yokluğunda oyalıyor kitap sayfaları
Ki yazılan ben yazan sendin şiiri yönetmede
Öptün diye mühürledim sırf sen dudaklarımı

Vurdum Rumeli zincirlerine kelimeleri
Ki silmesin ruj izlerini dudaklarından
Son hamlede gamzelerine saklandım
Sen her gülüşünde tutunmak için

Tenimde kurumakta tadın sızlarken tırnak izlerin
Boş verircesine be adam der kıpırtılar
Duvar tablolar varsın izlesin aç bedenin hazlarını
Hoştu ki beni de alıp gitti adım boyu dört duvar


Ve çatlaklarından çıkıp gelse iblis
Bizden kalan artıkları toplamaya
Biz çıkmasak kırmızının tonlarında
Boğulsak ıslak ıslak sevgi denizinin hazında

Zaman bir rüzgârdı bizde esen sanki
Alıp giderken benden insafsızca
Ve alıştık şimdilerde karanlığa sen yalnızlığa ben
Oysa yenik düşmüştü zamana aşk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...