FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

25.6.15

21 Gün Sabah Akşam Uygulaması


Kimse bana kötülük yapamaz çünkü ben Allaha güveniyorum. Herkesi bağışlıyor ve bırakıyorum. Kendi hayatımı anlıyor biliyor ve düzenleyebiliyorum. Seçerek planlayarak bu yaşamımı ve birlikte olacağım yol arkadaşlarımı ben seçtim. Annemi, babamı, eşimi, işimi ve diğerlerini seçerek benim için en faydalı sonuçları almak üzere ince planlar yaptım. Yüksek benlik düzeyinde en uygun araçları yarattım. Bu hayatımı bu şekilde planladığım için kendimi affediyorum. Şimdi Benim hayat amacıma en uygun kişilerin, daha anlayışlı, daha bilge ve daha çok sevgi dolu olmalarını talep ediyorum. Bu amaç bilinçaltımın derinliklerin de yer bulup, hayata geçti. Her an her deneyimin bu planımı açığa çıkaran bir kurgu olmasını zafiyetimi güce, acıya sevince, yenilgiyi dönüştürmesini talep ediyorum. Bana sevgisini sunmayanlar içimdeki sevgiyi, beni onaylamayanlar kendimi keşfetmeyi, beni anlamayanlar ifade gücümü artırmak için benimleydiler. Onları bağışlıyor ve teşekkür ediyorum. Bu rolü onlara ben vermiştim, Onlarda benle en iyi şekilde oynadılar. Beni üzen, beni yoran, bana haksızlık eden, beni aldatan insanlar yapabileceklerinin en iyisini yaptılar. Daha fazlasını ve daha başkasını yapamazlardı. Zaten ben onları bunun için seçtim. Bende yapabileceğimin en iyisini yapıyorum. Onları şimdi Bağışlıyor ve teşekkür ediyorum. Onlarla aynı sahneyi paylaşan oyuncular gibiyiz Şimdi bu anlayışımdan doğan ışığı onların varlığına gönderiyorum. İhtiyacım olan kaynakların şimdi kendi içimde olduğunu kabul ediyorum. Onları kullandıkça başka insanlara duyduğum bağımlılık kayboluyor ve onlarla gerçek bir sevgiden beslenen gerçek bir ilişki kuruyorum. Hayatımın efendisi olduğumu biliyorum ve kabul ediyorum. Mutluluğu ve kendimi sevgiyle ifade etmeyi seçiyorum. Her düşüncemin, her davranışımın hayatıma şekil veren araçlar olduğunu bilerek yaşıyorum. Hayatımla inançlarım arasında birebir ilişkiye giriyorum. Bu yüzden dikkatli özenli ve düşünerek yaşıyorum. Mazeretlere, ertelemelere ve gücenmelere son veriyorum. Kendi gücümü cesaretle kullanarak emin adımlarla ilerliyorum. Nerede olursam olayım, kiminle olursam olayım, ne yaparsam yapayım güvendeyim. Bunları fark ettiğim için, kendimi seviyor ve bağışlıyorum ve Rabbime teşekkür ediyorum. Bu hayatımı bu şekilde planladığım için kendimi kutluyorum ve meleklere teşekkür ediyorum. Ve bütün bu olanakları bana sunduğu için Allaha şükranlarımı sunuyorum.
Ben kendime güveniyorum. Şimdi ben özgürüm.

* Alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...