FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

11.6.15

Alfa Haline Geçiş


İsteyerek alfa/teta düzeyine girmek için sadece şu talimatları düzenleyin. Rahat bir duruş bulmakla işe başlayın, sırtınız dik olursa daha iyi olur. Karından birkaç derin soluk alın. Sonra gözlerinizi kapayıp gevşeyin. Gözleri kapamak derhal alfa/teta üretimini uyarır, hızlandırır.  Derin soluklar almaya devam edin ve bunu yaparken 5’ten başlayıp geriye 1’e doğru yavaşça sayın. Geriye doğru sayarken, her bir sayıyı gözünüzde canlandırarak zihnen üçer kez tekrarlayın. Bu teknik sizin imgeleme yeteneğinizi güçlendirecektir. Şu halde buna zaman tanıyın ve bırakın zihniniz yaratıcılığını istediği gibi gerçekleştirsin. Unutmayın Meditasyon yapmanın doğru ya da yanlış yolu diye bir şey yoktur. 1 sayısına vardığınızda şu onaylamayı kendi kendinize tekrarlayın “Şimdi tamamen gevşemiş haldeyim ve kendimi önceki halimden daha iyi hissediyorum” Derin soluklar alıp vermeye devam edin, birkaç saniye sonra yeniden geriye doğru saymaya başlayın. Bu kez 10 sayısından başlayın ve soluğunuzu verirken zihninizden 10 deyin. Bir derin soluk daha alın, soluğunuzu verirken zihninizden 9 deyin. Bir derin soluk daha alın, verirken zihninizden 8 deyin. 1 sayısına gelinceye kadar böylece devam edin. 1 sayısına vardığınızda kendinizi çok hafiflemiş hissediyor olacaksınız. Bundan sonra bedeninizde, duygularınızda ve kuşkusuz zihninizde hissedeceğiniz süptil değişikliklere dikkat edin. Her bir Meditasyon farklı olacaktır ve siz Meditasyon yaptığınız her sefer kendi hakkınızda yeni bir şey öğreneceksiniz. Meditasyon sırasında enerji merkezlerinizi açarsınız, onlar bu suretle daha çok enerjinin “süptil enerji sisteminize” girmesine izin verirler. Böylece bilinç dışı faaliyet artmış olur. Bir çok fiziksel halde gerginlik, kaslarda depolanmış gerilim enerji merkezlerinden (çakralardan) süptil enerji sistemine gelen enerji akımını ciddi ölçüde engeller. Bu gerilimi boşaltmak için bedenin istemli kaslarındaki gerginliği gidermeye yardım eden kadim bir yoga uygulaması kullanırız. Budizm’deki yin-yang kavramı her eylemin kendisine eşit ve karşıt bir tepkiye sahip olduğunu açıklar. Böylece boşalmak ve gevşemek için önce sıkmak ve kasmak zorundasınız. 1sayısına vardığınız zaman zihnen şu basit onaylamayı tekrarlayın, “Zihnim tamamen gevşemiş halde, bu zihin düzeyine her geldiğimde zihnimi daha büyük ölçüde ve daha yaratıcı bir biçimde kullanabileceğim.” Sonra kısa bir süre bu hal içinde kalarak dinlenin. Hazır olduğunuzda dikkatinizi ayaklarınıza çevirin. Soluğunuzu çekin ve ayak kaslarınızı mümkün olduğunca çok kasın. Soluğunuzu üç saniye tutun. Üç saniye sonra soluğunuzu bırakın ve ayak kaslarınızı gevşetin. Derin soluk alın ve işlemi bu kez ayak bilekleriniz ve baldırlarınızda tekrarlayın. Aynı işlemi bedeninizin şu bölgeleriyle tekrarlamaya devam edin. Kasıklar, kaba etler ve kalçalar, karnın orta ve üst bölümleri, göğüs ve omuzlar, boyun, kollar ve eller. Sonra yüz kaslarınızı mümkün olduğunca gerin, soluğunuzu üç saniye tutun. Sonra yüz kaslarınızı gevşetin ve soluğunuzu bırakın. Sonra ağzınızı açın, dilinizi dışarı çıkarın ve yüz kaslarınızı mümkün olduğunca çok kasın. Soluğunuzu üç saniye tutun, sonra yüz kaslarınızı gevşetin ve soluğunuzu verin. Alıştırmayı tamamlamak için tüm bedeninizi kasın (Bu kez yüz kaslarınızı büzerek) ve soluğunuzu tutun. Nihayet üç saniyeden sonra soluğunuzu burnunuzdan kuvvetle verin, aynı anda tüm beden kaslarınızı birden gevşetin. Bu sırada On ya da On beş dakika geçmiş olacak ve siz istikrarlı bir şekilde alfa/teta düzeyinde bulunuyor olacaksınız. Sonra zihninizden şu onaylamayı yapın, “Alfa düzeyindeyim. Bu zihin düzeyine girdiğim her sefer, bu durum benim daha derin ve daha sağlıklı düzeylere geçmemi kolaylaştıracak.” Fiziksel bedeninize dikkatinizi verin ve ondan akmakta olan süptil titreşimleri ve enerjileri hissetmeye çalışın. Kısa bir süre daha dikkat etmeye devam edin ve zihninizde kendiliğinden geçmekte olan imgeleri gözlemleyin. Onları kontrol etmeye kalkışmayın, onları sadece gözlemleyin. Seyredin fakat bağlanmayın. Siz bu imgelerle birlikte aktıkça, zihninizin kendi kutsal sığınağına kendi mükemmel dinlenme yerine doğru süzülmesine izin verin. Sizin sığınağınız yerine getirmeniz gereken hiçbir randevunuzun ödemek zorunda olduğunuz hiçbir faturanızın sizi taciz eden hiçbir gerilimin bulunmadığı bir yerdir. Orası sizin endişeden, kuşkulardan , güvensizliklerden vb azade olduğunuz ve kendinizle ve çevrenizdekilerle barış içinde olduğunuz bir yerdir. Onun yer yüzünde bir yer mi yoksa sizin zihinsel katta yarattığınız bir yer mi olduğu önemli değildir. Önemli olan şey gerilimli olduğunuz anlarda orasının sizin için bir sığınak yeri bir yenileniş yeri haline gelmesidir. Böylece siz orada olduğunuzda keyfinize bakın ve tamamen gevşeyip dinlenin. Sığınağınızda beş dakika kadar kalıp dinlenmenizi öneririm. Duyularınızı ve duygularınızı uyanık ve açık tutun. Ve sığınağınızı yapabildiğinizce tam olarak deneyin. Şimdiye kadar gevşeyip dinlenmeniz ve zihninizi alfa/teta düzeyine getirmeniz için basit ve etkili bir teknik tarif ettim. Siz bir kez alfa/teta düzeyine girdiğinizde dikkatinizi kendinizi yeniden programlama ve daha sonra şifalandırma işine yöneltebilirsiniz. Biz zihinsel projeksiyon adı verilen teknikle şifa vermek için zihinde görsel canlandırma tekniğimizi geliştiririz. Alfa/teta düzeyindeyken onaylamalar ve imgelemeler yoluyla bilincinizi evrende istediğiniz her hangi bir yere projekte edebilirsiniz. Yalnızca istediğiniz yere gidebilmekle kalmayıp kendinizin ve hayatınızın veçhelerini şifalandırmak üzere zihinsel projeksiyon tekniğini kullanabilirsiniz.
Zihinsel Projeksiyon:

Sığınağınızdan geri döndüğünüzde zihnen şu onaylamalarda bulunarak bilincinizi projekte etmeye başlayabilirsiniz. “Bilincimi evrende istediğim her hangi bir yere projekte edebilirim.” Ve sonra derin bir soluk alın. Ve soluk alış verişler arasında kesinti yapmaksızın burnunuzdan solumaya devam edin. Daha sonra kadim kiliselerdeki ermiş resimlerde gösterildiği gibi avuçlarınızı kalbinizin üzerinde birleştirin ve derin soluk alıp vermeye devam edin. Sonrada önünüzde yaklaşık bir metre yüksekliğinde ve size iki ya da üç metre uzaklıkta bir platform imgeleyin. Platformun üstünde yaklaşık bir metre çapında kahverengi iri bir kaya imgeleyin. Kayaya bakarken duygularınızı açık ve uyanık tutun. Çünkü beş duyunuzu kullanmak zihinsel katta da fiziksel katta olduğu kadar önemlidir. (Bazı insanlar yalnız zihinsel katları deneyimlemek için kullanılan bir altıncı duyu olduğuna yanlışlıkla inanırlar. Durum tam böyle değildir. Altıncı his insan sezgisinden başka bir şey değildir ki bir şifacı buna duru-duyu der. O beş duyusunun yanı sıra daha yüksek katlardan bili ve haber almak için duru duyu yeteneğini de kullanır.) Taşı iki metre uzaktan inceledikten ve onun büyüklüğünü, şeklini, rengini ve dokusunu gözlemledikten sonra uzanıp dokunabileceğiniz kadar onun yakınında durduğunuzu hayal edin. Sonra ona dokunduğunuzu imgeleyin. Bu size yalnızca görme duyunuzdan fazlasını kullanma olanağı verecek. Şimdi taşı daha ayrıntılı biçimde görebileceksiniz. Taşa dokunabilecek, dokusunu olduğu kadar sıcaklık derecesini, düzgünlüğünü, nemini vb hissedebileceksiniz. Zihinsel projeksiyonda ve ruhsal şifada ayrıntılar çok önemlidir. Bir nesnenin niteliğini ne kadar çok deneyimlerseniz o kadar iyidir. Bu nedenle taşı en yakın mesafeden incelemek için bir iki dakikanızı verin. Derin bir soluk alın ve zihninizden şu onaylamayı yapın. “Şimdi taşın içindeyim ve onu bütünüyle deneyimliyorum.” O anda kendinizi taşın içine rahatça yerleşebileceğiniz bir büyüklükte bulacaksınız. Siz onun içindeyken acele etmeden taşı araştırıp keşfetmeye başlayın. Kendinizi istediğiniz gibi küçültüp büyültebilirsiniz. Böylece kayanın içini hatta molekül düzeyine kadar keşfetmek mümkün olur. Siz taşın içindeyken psişik olarak tüm duyularınızı kullanabileceksiniz. Siz görebilecek, duyabilecek, tat ve koku alabilecek ve dokunabileceksiniz. Taşın niteliklerini tam olarak duyumsayabileceksiniz. Duyularınızı kullanmanın yanı sıra taşın ruhunu hissetmek için sezgi gücünüzü kullanın. Buna onun özü de denebilir. Yaratılan her şey bu bireysel “esas” niteliğe sahiptir. Ve bir şifacı bu niteliği deneyimle onun titreşimlerinin doğruluğunu ya da yanlışlığını gerçekten hissedebilir. Bu şekilde hissetmek şifa da son derece önemlidir. Çünkü hastalığın psişik testinde bir yanlışlık hissi çoğu zaman hastanın süptil enerji sistemindeki olumsuz bir titreşimin ve hastalığın ilk işaretidir. Başlangıçta taşın içini araştırmak için üç ya da dört dakika geçirmenizi öneririm. Kısa bir zaman sonra ya da taşı tam anlamıyla deneylediğiniz konusunda tatmin olduktan sonra kendinizi tekrar onun dışında platformun önünde ondan yaklaşık iki metre uzaklıkta dururken hayal edin. Sonra taşı zihninizden uzaklaştırmaya bırakın. Derin bir soluk alın ve avuçlarınızı birleştirilmiş halde tutarak daha derinleşin. Bundan sonra da bitkiler alemine zihinsel projeksiyon yapacağız. Avuçlarınızı birleştirilmiş halde tutun ve dikkatinizi üçüncü gözünüzde olmak üzere önünüzde bir platform üzerinde bir saksı içinde laleler hayal edin. Gözünüzün önünde fiziksel dünyaya ait bir şey canlandırdığınız her sefer taşı incelerken öğrendiğiniz süreci tekrarlayın. İlerledikçe kuşkusun her bir âlemden gözünüzde canlandırmak için farklı nesneleri öncekilerin yerine geçirebilirsiniz. Bitkiler âlemindeki bu zihinsel projeksiyon’dan sonra hayvanlar âlemine yapacağımız zihinsel projeksiyona geçiyoruz. Hayvanlar âleminde incelemekte olduğunuz yaratığın sadece fiziksel niteliklerini ve yaşam gücünü deneyimle kalmayıp onun duygularını ve hayvansal bilincini de hissedebilirsiniz. Bu Meditasyona devam edebilmek için avuçlarınızı kavuşturmuş halde kalbinizin üzerinde tutarken derin soluklar alın. Hazır olduğunuzda platform üzerinde duran bir hayvanı gözünüzde canlandırın. Daha sonraki Meditasyonlarda eğer isterseniz aynı hayvanı ya da isterseniz farklı hayvanları inceleyebilirsiniz. Bu andan itibaren zihinsel projeksiyonları düzenli olarak uygulamanızı öneririm. Çünkü ruhsal şifadaki tekniklerimizden birçoğu buna dayanmaktadır. Normal bilinç haline dönüş yolculuğunuz bir onaylamayla başlar. Derin ve ritmik soluk alırken zihninizden şu onaylamayı yapın. “Bu zihin düzeyine geçtiğim her sefer zihnin daha derin ve daha sağlıklı düzeyine geçmem kolaylaşacak.” Sonra 1 den 5 e kadar yavaş yavaş şöylece saymaya başlayın. 1,2 sonra zihninizden şöyle söyleyin. “Yavaş yavaş kendime geliyorum” sonra saymaya devam edin, 3, 4 5,…gözlerinizi açın. Ve 5e vardığınızda kendi kendinize şöyle deyin. “Kendimi tamamen uyanık mükemmel dinlenmiş ve önceki halimden daha iyi hissediyorum.”

NoT: Ruhsal Şifa Teknikleri(K.Sherword) adlı kitaptan alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...