FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

13.6.15

Çakra Dengelemek


Çakralar görmüş olduğumuz gibi fiziksel bedenimize enerji aktaran deliklerdir. Her bir çarka farklı frekanstaki bir enerjinin giriş kapısıdır. Her ne zaman bu kapılardan biri her hangi bir nedenle kapanmış ya da tıkanmış olursa sorunlar ortaya çıkar. Çünkü fiziksel bedeni besleyecek enerji kısıtlanmıştır ve bu sorunlar daha sonra fiziksel hastalıklara dönüşür. Bu sorunları düzeltmek üzere yedi çakrayı açmak ve dengelemek zorundasınız. Aşağıda tarif ettiğim teknik eğer düzenli uygulanırsa tam bunu sağlayacaktır. Buna “Çakra Dengelemesi” diyorum.
Beş dakika boyunca rahatça oturabileceğiniz ya da yatabileceğiniz bir yer bulmakla işe başlayın. Oturmanız ya da yatmanız fark etmez. Sadece sırtınızın düz olmasına dikkat edin. Lotus duruşuna alışkın olanlarınız için bu yeterlidir. Eğer bu zor geliyorsa elleriniz yanınızda, sırtüstü yatarak da aynı iyi sonuçları alabilirsiniz. Öyleyse ister lotus duruşunda oturmak ister, ister dik aralıklı bir iskemlede oturmak, ya da sırtüstü yatmak üzere rahat edeceğiniz bir duruş bulun. Sonra gözlerinizi kapatın ve gevşeyin. Zihninizin serbestçe gezmesine izin verin ve onu kontrol için çaba sarf etmeyin, aksine bırakın o kendi mükemmel gevşeme yerine (kutsal sığınağına) gitsin. Orada bir süre dinlenin ve sonra 5’den 1’e kadar geriye doğru saymaya başlayın, her sayıda derin bir soluk alın ve daha aşağılara doğru süzüldüğünüzü hissedin. Zihninizi hiçbir suretle kontrol etmenize ihtiyaç yoktur, aksine bırakın istediği yere gitsin. 1 sayısına geldiğiniz zaman sessizce şu onaylamayı tekrarlayın. “Derin bir şekilde gevşedim, kendimi önceki halimden daha iyi hissediyorum.” Görebileceğiniz gibi her ruhsal alıştırma sırasında kendimizi yeniden proglamlama fırsatını kullanıyoruz. Sonra omurganın alt ucundaki ilk çakraya dikkat edin. Ona dikkat eder etmez, çarka titreşmeye ve karıncalanmaya başlar. Her bir çakranın yerini böyle saptayabilirsiniz. Karıncalanma hissi çakranın merkezinden gelir. Dikkatinizi çakralarınıza yöneltmekle onların açılarak genişlediğini hissedeceksiniz. Siz onların nerede yer aldıklarını ve merkezlerden geçerek auranıza giren enerjilerin neden olduğu nabız atışlarını ve karıncalanmaları hissedebilirsiniz. İlk çakraya dikkat etmekle yalnızca onun yerini saptamakla kalmazsınız, fakat dikkatinizin zihinsel gücü onun faaliyete geçmesine hizmet eder. Bu zihinsel uyarım çakranın açılmasında ilk adımdır. İkinci adım çakralardan her birinin içinden solunum yapmaktır. Böylece szi soluğunuzda saklı enerjiyi de devreye sokarak onları daha da çok uyarabilirsiniz ki bu prananın (yaşamsal güç) çakralar üzerindeki bir tezahürüdür. Bu iki gereç yani zihin ve soluk sizin hizmetinizdeyken enerji merkezlerini açma ve dengeleme sürecini kolaylıkla başlatabilirsiniz. İlk çakraya (omurganın alt ucu) dikkatinizi vermekle işe başlayın. Sonra onun içine doğru soluk çekin. Sonra soluk alış ile veriş arasında hiç kesinti yapmaksızın soluğunuzu dışarı verin. Ve bunu yaparken evrensel OHM*(sankristçe evrenin titreşim sesi) sesini çakradan doğru tekrarlayın. Son aşamada (soluk verirken tekrarlamada) hatırlanması gereken önemli esas şudur. Çıkardığınız müzikal nota (ses) çakrada sempatik (uyumlu) bir titreşime neden olmalıdır. Bu Fenomeni bir diyapazon çalındığı zaman bir kemanın telleri arasında diyapazonla aynı sese akordlu olanın sempatik titreşimine benzetebiliriz. OHM mantrasını tekrarlama sürecini kök çakradan başlayıp taç çakra da bitirmek üzere her bir çakra için üçer kere tekrarlayın. OHM mantrasına birinci çakra için Sol sesiyle başlayarak her bir çakra için bir nota yükseltmek suretiyle devam edin. Skalanın yedi sesini yedi çakranın her biri için sırayla tekrarlayın. Çakra dengeleme tekniği ancak üç dört dakika alır, fakat böyle bir kısa zaman içinde bile alınan sonuçlar dikkate değer. Çakralar açılmakla kalmayıp dengeye de kavuşarak enerjilerde sağlıklı bir bütünleşme yaratırlar ki bu da fiziksel bedenin enerji sistemini yeniden canlandırıp güçlendirir. Karşılaşılan hem iç hem de dış olumsuzluklardan sizi koruyan süptil enerji sistemi de güçlenmiş olur. Çok kimse bu etkiyi yarım saat ya da daha uzun bir süreyle yapılan Meditasyonun etkisiyle kıyaslar. Uzunca bir Meditasyon için zaman el vermediğinde daima bunu tavsiye ederim. Bunun günde iki defa sabah ve ikindi vakti yapılması idealdir. Bunu gece yatmadan önce yapmanızı tavsiye etmem, çünkü sinirleri uyardığından uyanık kalmanıza neden olabilir. Eğer bunu düzenli olarak yaparsanız çok geçmeden etkisini göreceksiniz. Zihniniz daha canlı devingen olacak ve daha az boş gevezelik edip buna bağlı parazitlerle meşgul bulunacak.  Endişe hissi azalacak ve siz kendinizi daha rahat hissedeceksiniz. Dahası enerji düzeyiniz yükselecek ve sizi büyük bir zindelik duygusuyla dolduracak. Bu uygulama fiziksel bedeninize prana akışını hızlandırır, böylece bedeninizin kendi kendini daha çabuk iyileştirmesine ve yenilemesine olanak verir. İçinizden daha çok prana akacağından bir şifa kanalı olarak daha yararlı ve daha başarılı olacaksınız. Her zaman olduğu gibi kendinizi şifalandırmakla, başkalarını şifalandırma da daha etkin hale geleceksiniz.


NoT: Ruhsal Şifa Teknikleri (K.Sherword) adlı kitaptan alınmıştır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...