FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

3.6.15

İstemenin Değeri


·        Ben haklıyım. Başkasının yaptığından daha fazla hata yapmış değilim.
·        Toplumun saygın bir üyesiyim.
·        Şimdi suçluluk duygusunu ve korkuyu geride bırakıyorum.
·        Başkaları kendi duygu ve ruh hallerinden kendileri sorumlu; bende kendiminkinden sorumluyum.
·        Her zaman sakin ve derli topluyum. Kendi değerimin farkındayım ve başkaları da bunu hissedebilir.
·        Tartışmalar sadece düşünce farklılıklarıdır. Bunun olması çok normal.
·        Benim görevim kendi fikrimi söylemek, herkesinki de öyle.
·        Düşüncemi sakin şekilde ifade ediyorum ve ihtiyaçlarımı net olarak ortaya koyuyorum.
·        Başkaları beni dinliyor. Her zaman bir çözüm bulunabilir.
·        Kendi hesabıma göre görüşme yaparken oldukça iyiyim. Güçlü ve güvenliyim.
·        Bir şeyler istemek iyidir. Kemdim için bir şeyler istemeye hakkım var.
·        Kendi ayaklarım üzerinde durabilirim.
·        Bazı ihtiyaçlarımın karşılanması için gerekirse ısrar edebiliyorum ve bunu hoş bir tarzda yapıyorum.
·        Başkalarının benim zihnimi okuyamayacağını biliyorum. Arzularımı onlara anlatmaksa bana düşüyor.
·        Almak ve vermek arasında makul bir denge koruyabildiğimden eminim.
·        Kendime karşı sorumluluğum var. Mutluluğum benim için önemli.
·        Neyi istediğimi bilmem, iyi bir şey. Hedeflerime güvenle yaklaşıyorum.
·        Karşıma çıkan fırsatların tümüyle farkındayım. Bu da amacıma ulaşmama yardım ediyor.
·        Yoluma çıkan sorunlarla etkili ve sakin bir şekilde başa çıkabiliyorum.
·        Karşıma çıkan engeller, yeni yollar bulmama yarıyor.
·        İhtiyaçlarım benim için önemli ve bunlar hakkında başkalarıyla hoş bir iletişim kurabiliyorum.
·        Esnek davranabiliyorum ve amaçlarıma güvenli bir şekilde ulaşabiliyorum.
·        Başkalarına ihtiyaçlarımı elde etmeme yardım etmeleri için yardım ediyorum.
·        Olumlu bir hayat görüşü olan yapıcı bir kişiyim. Kendimi ve vücudumu seviyorum.
·        Düzenli olarak dinlenme arası veriyorum. Gevşiyorum ve adalelerimin rahatlamasına fırsat veriyorum.
·        Rahatım. Hiçbir şey beni rahatsız etmiyor. Sakin ve derli topluyum ve vücudumla aklıma egemen olan sakinlik duygusuna sahibim.
·        Geçmişte canımı sıkan şeylere şimdi gülüp geçiyorum.
·        Her ne yapıyorsam etkili şekilde ve gereksiz yere çaba harcamadan yapıyorum.
·        Yoluma ne çıkarsa çıksın başa çıkabileceğimi biliyorum. Neye elimi atsam kolayca elde ediyorum.
·        Güçlü yönlerim artıkça yeteneklerime olan güvenim büyüyor. Her gün daha güçlü oluyorum.
·        İşten çıktığım anda işi kafamdan atıyorum. Yattığım zamanda hemen uyuyabiliyorum.
·        Sabah uyandığımda tazelenmiş ve enerji kazanmış olduğumu hissediyorum.
·        Her yeni günü severek karşılıyorum. İşimde mutlu ve kendime güvenliyim.
·         

 NoT: Olumlu Düşünme (V.Pfinner) adlı kitaptan alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...