FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

1.6.15

Yıldız Yağmuru


T/avındaydı ç/ay süzüldükçe gecede
Yudum yudum sahilde adalarıma
Sesi gelir kargaşa değil kelimelerin
Öncelikli yazılmaların savaşı bu

Susar şair fanice gözlerini kapatıp 
Dizer kelimeleri boncuk boncuk satırlara
Ve şiir olur adı d/okunursa yüreklere
Kifayetsizdir serzeniş her dem

Elimdeki bardakta kalan son yudumduk
Kar/anlık ne kadar sessizlikteyse seninle
Yalnızdık sen kadar kara mavi de
Gece kalabalıksa yıldızlarla yoksak eğer
Meteor yağmurunda yine yıldız/sızım

Yaşama kavgalı şiir bilmezim şair değilim
Sevdiklerimden kalan dökülür yırtık ceplerimden
Kan/ayan sol yanım bütünleşir sevgi yüreklilerle
Avuçlarında gül dudağın tuz t/adında isyanda

Hasretlerin asılı kaldığı kız kulesisin daima
Bakışın zindanda ç/ürümüş gider kervanınla
İzin sürmesin diye kayıp gecede nefesin
Aşk inleyen sızıydı içimde âşık olmadan sızlanan
Ve bizdik sevgimize aşk sızılarını yaşatan
Sokaklar üşüyor ayaklarım dolaşık kaldırımlara
Dalgalar hırçın ay dökmüşken yüzünü bana
Yalnızlığımı ç/alan getirsin hovardayım sayende
Ç/akıl taşlarını biriksin diye sektirmedim
Umutlar avuçlarıma dolan gözyaşlarıma bulanır

Tuzluydu suyu denizin gece gibi karanlık
Ve ateşi kumsala değil yüreğime y/akmış aşk perisi
Prometre yine kıskandı beni
Ateşini ç/alıp gömleğini giyindim volkanın ki
Yüreğinde yara açmış gülü kan kırmızı

M/eleğimle ahlar taşıdım siyahiden
 Yıldızlar bam t/eline dokunamasın diye
Bırak ateş böcekleri pervane olsun
Sen sevgi saç gönlünce yaz gülünde

Zulümdür sensiz uyanışlarım
G/ece boğsun nefesimi unutursam eğer aşkı
Kalem saplansın yüreğime  mürekkeb say kanımı
Ve şiir yazmalıyım sol avucuna son damlayla
Ki feda ettiğim can armağan ola b/ize

                                                                                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...