FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

8.6.15

Zamanı Durdurmalısın


Soyununca karanlık yalnızlığımda
Koynuna alacak gibi sanki bir zifiride
Zamanı durdurmalısın su içimince
Ve zamana diren hızlı geçmesin bir vakit

O gözlerin turnaydı bir çift uçan
Şimdi yerlerde gök/yüzüm öksüz ve yoksun
Sensiz güneşim sönüyor vakitsiz
Akıp gidiyor hep uyanık zaman

Ve yanıyorum acının al/evi olmayan ateşinde
Ki dağ gibiydim asil
Ömrümüz şunun şurasında ne kadar ki
Kanadım kırık sahipsizim kimsesiz sensizim

Savaşın kabahati kaçağın huzuru yoktur
Ölmek huzur değil bir defada ölmedikçe
Sen ne kadarda hiç gitmedim desende
Önünde eğdim başım usulca giderken benden

İşte sensizim nefesini öpüyorum ayazda
Yokluğun benim yoksulluğum oldu
Rakı bar/dağındaydı öperken rujlu dudağın
Kumsalda ceylan izi ayağının senden kalan



Evlat acısınca sınadı beni darağacım cehennem
İlmek ilmek söküldü yüreğim dikiş tutmaz
Bir gecem olsun sefamı süreyim kalışınla
Güneş doğmasın hücremi özlemem ki

Özlemem geceyi seni saran kefenleri
Ki geç bir vakitte giderim usulca
Yeter ki sen yaşa sevdanı
Bizde aşk kalmadı kavuşacak acizane
Sadece yokluklarımız vardı hasrete dayanacak

___________________________________________________________İrfankarabuluT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...