FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

17.6.15

Zihinsel Şifa


Önce zihinsel projeksiyon ve görsel ekran üzerinde teknik hakimiyet kazanmakla Başarırsınız. Bu bölümde bilinciniz bir başka kişinin fiziksel bedenine proje etmek ve o bedenin içindeyken şifa uygulamak suretiyle bu tekniği bir adım daha ileri götüreceksiniz. Bu işe önce rahat bir duruş bularak mümkünse sırtınız dik durumda başlamalısınız. Sonra gözlerinizi kapatın ve derin soluk alıp vermeye başlayın. Soluk alış verişler arasında bir kesinti olmasın. Birkaç saniye böylece solunum yaptıktan sonra alfa/teta düzeyine geçeceksiniz. Bu düzeydeyken siz sadece başka kişinin bedenine projekte edebilmekle kalmaz, aynı zamanda onun şifası için bir kanal hizmeti görebilirsiniz. İki üç dakika kadar yoga solunumunuza devam edin. Sonra 5’ten 1’e doğru geri saymaya başlayın. Aşağı doğru saydığınız her sayıyla birlikte o sayıyı gözünüzde canlandırın ve kendi kendinize üç kere tekrarlayın. Biraz bekleyin ve hazır olduğunuzu hissettiğinizde zihninizde şu onaylamada bulunun. “Şimdi alfa halimdeyim. Kendimi önceki halimden daha iyi hissediyorum.” Derin soluk alıp vermeye devam edin ve kısa bir süre sonra 10’dan 1’e geriye doğru yavaşça saymaya başlayın. Soluk verirken her bir sayıyı zihnen tekrarlayın. Bu şekilde devam ederek 1 sayısına kadar gelin. 1 sayısına geldikten sonra şu ikinci onaylamayı kendi kendinize tekrar edin. “Bu zihin düzeyine girdiğim her sefer bu benim daha derin ve daha sağlıklı düzeylere geçmemi kolaylaştırıyor.” Sonra ayaklarınıza dikkat edin. Birkaç saniye sonra ayaklarınızda bir titreşim hissedeceksiniz. Titreşimin ayaklarınızdan geçişini, kasların, kemiklerin, dokuların tamamen gevşeyip rahatlayışını hissedin. Titreşimin ayaklarınızdan ayak bileklerinize doğru ilerleyişini takip edin. Ayak bileklerinizin tüm stres ve gerginliğin çözülüşüyle birlikte gevşediğini hissedin. Titreşim bedeninizin her yanına ulaştıkça şu onaylamayı tekrarlayın. “Titreşimi hissediyorum ve (bedeninizin ilgili bölgesini anın) tamamen gevşeyip rahatladı.” Bu bedeninizin bütün bilinç merkezlerine bir başlama işareti verecek onlar tamamıyla gevşeyip rahatlayacaklar. Bedeninizin bütünüyle titreşmekte olduğunu ve tüm gerginliğin kaybolduğunu hissettiğinizde zihninizden şu onaylamayı yapın. “Bedenim tamamen gevşemiş durumda kendimi önceki halimden daha iyi hissediyorum.” Sonra zihninizi bir süre gezinmeye bırakın ve kısa bir süreden sonra kutsal sığınağınızı imgeleyin, kendinizi orada görün. Sığınağınızın tadını çıkarmak üzere kendinize beş dakika verin, bu zaman zarfında merkezi prana titreşiminin bedeninizden yayınlandığını hissetmeniz gerekir. Yaklaşık beş dakikadan sonra yine zihninizden Meditasyon yerinize dönün ve kendi kendinize şu onaylamayı yapın. “Ben açık bir kanalım ve şifa enerjisi benden akarak geçiyor.” Sonra iki metre uzağınızda başınızdan otuz derece yukarda görsel ekranınızın durduğunuzu imgeleyin. Şifalandırmak istediğiniz kişinin adını zihninizden tekrarlayın, sonra gözlerinizi otuz derece yukarı çevirin o kişinin ekranda belirdiğini göreceksiniz.
Bedenin İçinde Şifalandırma:
Hastalıklı dokuyu bir kez inceledikten sonra zihninizden ellerinizi onun üzerine koyun ve enerjinin ellerinizden oraya aktığını hissedin. Eller karşılıklı durmalı be bir birine dokunmamalıdır. Enerjinin ellerinizden akıp geçtiğini ve ellerinizin ısındığını hissedin. Sonra hastanızın onlardan akmakta olan enerjiyi şükürle mastettiğini hissedin. Hastanıza bu şifa verici enerjiyi iki ya da üç dakika bu şekilde gönderin. Sonra kendinizi elinizin altında bulunan ve şifada kullanılan bir takım gereçlerle imgeleyin. Doktor, mutfak, tamirci, ressam aletleri gibi olabilir. Uzaktan şifada her türlü gereç kullanılabilir. Hatta kendi icatınız olan ışın tabancalarını kullanarak hastanızı şifalandırabilirsiniz.
Şifa İmgelemeleri:

Ben her ne zaman uzaktan şifa yapsam bu tür aletler kullanırım. Aşağıda alet kullanımı içeren ve benim için etkili olduğu kanıtlanmış imgeleme örneği var. Colorado’da kayak yaparken ayağı kırılmış bir hasta üzerinde çalıştım. Onu şahsen görmem mümkün değildi, dolayısıyla bütün şifa çalışmaları uzak mesafeden yapıldı. Kendimi hastanın bedeni içinde imgeleyerek kırık kemiğin yanı başında durdum. Yanımda zamk getirdiğimi ve onu hastanın kırık bacağının iki ucuna sürdüğümü hayal ettim. Biraz bekledim ve sonra iki ucu birbirine sıkıca bastırıp sıktım. Zamk tutuncaya ve kemiğin iki ucu birbirini tutuncaya kadar onları sıkıp bir arada tuttum. Sonra bir macun karışımı hazırladım ve onu kırığın bulunduğu ekli yerine sürdüm. Onun kuruyup sertleşmesini bekledim sonra bir eğe aldım ve o sahayı tamamen düzgün hale gelinceye kadar zımparaladım. Nihayet üzerinde ”şifalı ilaç” yazılı bir tüpten merhem sürüp kırık bölgesini hafifçe ovalayarak ilacın bedene emilmesini sağladım. Bu arada sürekli olarak şifa enerjisini ellerimden kemiğe aktığını onu tamamen iyileştirdiğini imgeliyordum. Daha sonra aldığım raporlar kemiğin rekor bir sürede iyileştiğini doğruladı. Başka bir vaka ise merdivenlerden bir kat aşağı düşen bebek üzerinde çalışmamdı. Bebekle çalışmam istendiğinde durumu kritikti. Boynundaki kas kirişleri kopmuştu ve bebek iç kanama geçiriyordu. Boyundaki ve başındaki atardamar toplardamarlarda pek çok kan pıhtıları vardı. Bu durumda hasara uğramış atar ve toplardamar ve kirişleri üzerinde aşağıdaki işlemi tekrarladım.  Önce kendimi bebeğin ensesinde tıkanmış damarlardan birinin içinde elimde bir elektrikli matkapla dururken imgeledim. Matkabı kullanarak bebeğin boynundaki kan pıhtılarını parçalamaya başladım. Pıhtılar ufalanarak küçük parçalara ayrıldığında onları süpürerek yanımdaki bir kovaya koyduğumu imgeledim. Bir damardan bir damara dolaşarak hepsi pıhtılardan arınıncaya kadar bu işe devam ettim. Sonra yırtılmış ve kopmuş kirişler üzerinde çalışmaya başladım. Kopmuş uçları dikerek onları tamir ettim. Yanımda iğne ve iplik bulunduğunu hayal ederek her bir kirişi ve yırtılmış olan her bir kası birbirine dikişle tutturdum. Nihayet kan damarlarına geri dönüp tamir ettiğim bütün damarlara “şifalı ilaç” ı tatbik ettim. Dikişle birbirine bağladığım kaslar ve kirişler içinde aynı ilaç uygulamasını yaptım. Bu işlem benim dört saatten uzun bir vaktimi aldı, fakat buna değdi. Çünkü ertesi gün bana bebeğin tehlikeyi atlattığı ve hızla bir iyileşme kaydetmekte olduğu bildirildi.

NoT: Ruhsal Şifa Teknikleri (K.Sherword) adlı kitaptan alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...