FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

27.7.15

Aynada Af Ve Şifa


1-AYNADA AF:
Her sabah yüz yıkamadan aynada göz bebeklerine bakıp içinden 5 defa kendimi bağışlıyorum, olduğum gibi kabul ederek onaylıyorum, seviyorum. Tüm sevgimle özgür bırakıyorum. Uyumadan önce söyleyin.
2-KENDİNİ AF:
Kendimi ve geçmişimi sevgiyle huzurla affediyorum. Geçmişi olduğu gibi kabul ederek bağışlıyorum. Tüm sevgimle özgür bırakarak seviyor onaylıyorum. Kendimi tamamen evrensel kaynağa teslim ediyorum. Güvende ve emin ellerdeyim. Evren ihtiyacım olan her şeyi bana zamanı gelince sunuyor. Her şey yolunda, içimde dışımda uyum var. Önüme gelen kişinin, olayın, olumlu olumsuz mutlaka bir nedeni var. Bunlar evrenin kaynağından bana verilmiş en büyük hediyelerdir. Tanrım huzuru, sevgiyi kısaca her şeyi sende buldum. Her şey seninle iyi ve güzel şükürler olsun.
3-BAŞKASINI AF:
Allah’ım senin sevgin ve yardımınla ......... adlı kişiyi, olayı sevgimle bağışlıyorum. Olduğu gibi kabul ediyor onaylıyor ve seviyorum.  Tüm kalbim ve sevgimle özgür bırakıyorum deyin.
4-AFFETME OLUMLAMASI
Derin bir nefesle 3 kere affetmeye niyet ettiğiniz kişinin Ad- Soyadıyla birlikte kendi adınızı da söyleyin. Sonuçta, bu olumlamada kendimizi de affedeceğiz. Tekrar derin bir nefes aldıktan sonra şunları söyleyin:
Ben.........şu andan itibaren kendimi ve seni affetmeye niyet ediyorum.
Affettiğiniz kişi adı ……..Yaşattığın deneyim için sana teşekkür ediyorum ve bunu bana yaşatmana izin verdiğim için kendime teşekkür ediyorum. Aslında sen bana eski yaramı hatırlatmak için geldin. Bunun acısını hissetmek istemediğim için sana öfkeleniyorum. Şu andan itibaren yaralarımı sarmaya niyet ediyorum. Kendimi ve seni tamamen affediyorum. Seni özgür bırakıyorum. Sen özgürsün ben özgürüm, teşekkür ediyorum. Bu olumlamayı 3 gün boyunca aklınıza geldikçe tekrar edin ve her çalışmada öfkenizde biraz daha boşalma olduğunu hissedin. Fakat şunu unutmayın; affedişimizi sadece dilimiz söylemeyecek, bu duyguyu kalbimizde hissedeceğiz. Tamamen yürekten söylediğimizi hissettiğimiz anda başardık demektir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...