FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

28.7.15

Duy Baba


Duyuyor musun baba?
Beni duyman için üşümene gerek yok
Anlaman içinse solan yanının
Cayır cayır yanması gerekmez asla
Duy istedim beni çocukça duy

Biliyor musun baba?
Sıcak ekmek kokardı senli ümitlerimin
Tozpembe hayallerin manasını bilmezdin yoksa
Ateş düştüğü yeri yakar ısınmaktır kâr kalan
Ayrılığın dikiş tutmuyor yama ister baba

Daha çocuktum elimde gri bir şemsiye
Ilık nefesim süt tozu buharlı yağmurla
Titrek yüreğim attığın adımlardan ıslak
Kalem defter alışık nemine gözlerimin
Bir tutam gülüştün geçerken önümden baba

İşitiyor musun baba?
Salladım düşünceleri aklımın darağacında
Dağım yalnızlığım gururla övündüğüm
Sen niceleri uğruma ser hoşça feda ederken
Benim geleceğim sensiz zan altında meçhul baba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...