FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

4.8.15

Ben Ölem ki


Ben ölem ki
Kuş tüyü yatağında rahat uyusun deccal
Alıp gökten ağır havayı
Solumadan tutuk nefesimle
Boğmak geliyor strana gözyaşlarını

Ben ölem ki
Sabinin rızkını zıkkımlansın harami
Bu nasıl acı bir bademdir ki
Soluduğum dünya
Kesik parmağın acısını vuruyor kardeşkanı

Hele benle gel gör ki
Vatanı nasıl peşkeş çekiyor haramzadeler
Ananın çığlığı yarıyor göğüs kafesimi
Ayyuka çıkamadan evveli
Demir süngülü viranelerde tutuklu sesler

Benle gel gör ki
Ne fetvalar verir molla kadılar
Farz saydıkları yalancı imanlarıyla
Sustur beni dokunulmazlıkla ki
Saltanatı sürdürsün ceddine çaldıkların

 Sen ölme ki
Eline verdiğim güç kellen vura
Selam verip hal hatır sorduğum dünya
Al senin olsun nefret tohumlarının en acısı
Kusmuk sandığın iyi fikirler ayakaltında şimdi

Sen sürün ki
Ettiğin zulme şahlansın bindiğin at
Meydanda dilin bal yapar elin kâr toplarken
Koynuna sığınırsın küffarın
Alanlara kardeşkanı döker savunma dersin

Söylesene deccal
Sen gibi dinsizler dini nereden bilsin
İyi çocuklar zan altında sayende
Ve her hapşırığa sebepsiz
Kurşun sıkan tetik tutan eline gücüne lanet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...