FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

3.9.15

Beşinci Mevsim


Ölü evinin meyhanesinde
Bir yanım
Bir yanım şehirde kaçak
Sis pus içinde
Avaz avaz haykırıyorum

Bilinmez düşüncelere denklemim
Günlere sıralı aylardan Aralık
Sür/günüm mevsimlere
Dal budak salmışım
Göçüyorum beşinci mevsime

Gözyaşlarını ellere
Hasır altı gölgemi ardıma serdim
Yürür hiçliğe bensiz öz bedenim
Düşlerim aklıma küs
Bıçak açmaz kilit gülüşlerimi

Sabun kokusuna aç pörsük etlerim
Giysilerim ot it bürümüş
Almış yürümüş hıyanet arka mahallede
Ölümüne en çok gece severim ölümümü
Sessiz ıslak Nisan akşamında

Aşk ki kollarımda öldü sevgilim
Sen bir yetim ben bir yaşlı ayyaş
Pazarsız bir tatil sabahı pazarlıksız
Kahvaltısı kurşunlanmış
Kuru aç kahkahalara tokum şimdi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...