FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

30.9.15

Eylül Vakti


Ne çok gemiler batırdım uğruna
Kuytuda s/akladığım
Yalnızlığım ki onurlu bir güvercindi 
Onu da çaldırdım mahremimde
Aklıma sen geldiğinde Eylül vakti

Yakın gördüğüm nefesten yaka silkiyorum
Uzayıp dalarken gecenin sislerine
Ve barlar ki bulduğunda beni
Defasında ser hoş edip getirirken sana
Kanatları günaha asılı uçurtmayla Eylül vakti

Bordo şarkılar sardım nağmelere
Tebessüm yüzünde kurumaya bıraktı telaşı
Suskunluğu çöl kavrukluğunda soluğun
İşlenir desenli bakışlar sevgiyle kilimlere
Dingin yüreğimde gezinen kuğuyla Eylül vakti

Yağmur çiseliğiyle yaralıyken Us’um
Yüreğim hesapsız haraç mezatta kapışılır
En çokta ruhumda yandığım vakit
Rüzgârla dal yaprak misali
Tutundum sabır dalına bir eylül vakti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...