FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

28.10.15

Melekler Ve Aura


Aurayı görmek birçok kişinin büyük arzusudur. Doğal bir ortamda bunu çok daha net yapabilirsiniz. Güneşli bir günü seçin. Kişisel koruyucu meleğiniz ve baş meleklerle çalışmaya başladığınız bir anda gözünüzü biraz kısın, ama tam kapatmayın. Gevşeyin ve inanın göreceksiniz. Aura içinde ışıltılar barındıran bir ışık bandıdır. Sizi çevreleyen enerjidir. Günlük yaşamda veya özel bir yere gittiğinizde aura görme egzersizleri yapın. Aura rengi yere mekâna, enerjilere, duygu ve düşüncelere göre değişim gösterebilir. Yeni tanıştığınız biri olursa baş meleklerden yardım dileyin ve onun aura rengini anlamaya çalışın. Bu çalışmalarda iyi niyet esastır. Meleklerle çalışmalar yaparken diğer bir hususta çalışma sonrası zorlayıcı ve arınma içerikli bir çalışma ise özellikle eterik kordonları kesin. Diğer konu da baş melek Mikâil’den tüm bu çalışmalar esnasında egosunu sizden uzak tutmasını istemektir. Ego ile yanılsama olur ve duru göremezsiniz. Ego uzak kalırsa iç sesiniz ve rehberliğiniz daha olumlu yol alır. Düşüncelerinizi net ve temiz tutun. Baş Melek Rafael yani İsrafil’i çağırın, ona güvenin.  Vücudunuzu dinleyin, auranızı niyetinizi temiz tutun. Sürece inanın. Sağlığınızı düşünceleriniz ve inanç kalıplarınız yönetiyor. O kötü notların yazılı olduğu kâğıdı meleklere sunun ya da sadece Rafael’e gönderin. Zümrüt rengi bir ışık şimdi o yazıları temizliyor. Rafael’ gönderdiğiniz kâğıdı yakın. Zümrüt rengi şifa ışığı şimdi tüm vücudunuzu tarıyor, bildiğiniz bilmediğiniz her şeyi iyileştiriyor. Şimdi çok mutlusunuz. Bu çalışmayı onaylamaları söyleyerek her gün tekrar edin.
-Kendimi bağışlıyorum.
-Her ne olduysa benim hayrıma oldu geçti. Ben gereken mesajı aldım.
-Herkesi bağışladım artık özgürüm.(İmgeleyerek bir güvercini serbest bırakın)
-Boynunuzu, belinizi, ayaklarınızı sıkan bir zinciri yine imgeleyerek kırın ve atın.
-Baş Melek Mikâil ego’mu benden uzak tut bu günden itibaren artık hep özgürüm.

-Bu boyutta ve her boyutta ben ve yüksek benliğim şifalandık. Şükrediyorum.


NoT: Melekler Ve Dünyanın Kurtuluşu(T.Işınsu) adlı kitaptan alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...