FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

30.10.15

Meleklerle Dünyayı Şifalandırmak


Baş Melekleri çağırın, hazır olduğunuz anda başlayın. Dünyayı imgeleyin, dünyayı masmavi ve içindeki yeşil ışık parçaları da olan bir ışık ile sarın. Tüm gezegenlerimizdeki kıtaları görün, her bir kıtada derin bir nefes alın ve odaklanın. Farklı bir çok ırktan insan yüzleri görün, her yere ışık ve nefes gönderin. Sevgi gönderin. Tüm dünyayı imgeleme gücünüz ile dolaşın. Hayvanları ve güzel ağaçları, çiçekleri, bitkileri görün. Su alanlarından güç alın. Şimdi bir rüzgâr esiyor, bu bir şifa rüzgârı ve tüm dünyayı dolaşıyor ve şifalandırıyor. Meleklerden tüm bunları gerçek kılmalarını rica edin. Buna inanın.

Meleklerle çalışma vakti:

Yaşamdan gerçekten ne istiyorsunuz? Bunu neden istiyorsunuz ve bu herkesin hayrına mı? Gerçekten mi istiyorsunuz yoksa hepsi bir zaaf mı? İçsel telkinlerinizi takip edin, yalnız değilsiniz şimdi ışıklarıyla baş melekleri çağırın. Melek mesajlarını doğru takip edin, emin olun, süzgeçten geçirin. Olumlama yapın. “Yeni yaşamım başlıyor, Artık çok mutluyum, Bolluk bana akıyor.” Daha çok nefes alın, nefes yaşamdır. Nefes aldıkça yanlışlarla vedalaşacaksınız. Daha çok hatta sık sık “ Teşekkür ederim, seni seviyorum, beni affet, seni affediyorum.” Deyin. Meleklere teşekkür edin. Bir adım atmanız gerekiyorsa atın. “ Ya olmazsa fikrini silin.” Hazırsanız sizindir.
Sevgili Meleğim, şifa gücünü, sevgini, ışığını üzerime, dünyama, kalbime gönder. Seni seviyorum teşekkür ederim. Çalışmalarınıza tütsü ve taşları da destek olarak koyabilirsiniz. Kristaller bu alanda çok güçlü destekleyicidirler. İyilik yolundan sapmayın, inanın ve şükredin. Hasta olsanız bile şükredin, doğru yolun sonu aydınlıktır.

Geçmişi şifalandırmak:

Kesin olarak rahatsız edilmeyeceğinizi düşündüğünüz bir alan seçin. Üşümüyor olmanız şart, ayrıca son iki saattir hiçbir şey yememiş olmalısınız. Dilerseniz hafif bir Meditasyon müziği çalın konsantre olamıyorsanız müziği boş verin. Bedeninizin her bir noktası mutlaka gevşesin. Hazır olduğunuzda iç sesiniz sizi uyaracak. Ayaklar, bilekler, dizler, bacaklar, bel, gövde, kollar, boyun ve baş tamamen gevşediniz. Uzun merdivenlerden inmeye başlayın. İnin, inin, inin. Emin olduğunuz anda durun. Durduğunuz yerin tam karşısında bir tünel var. şimdi tünelden içeri girin. Tünelde yürümeye başlayın. Duvarlarda resimlerle ışıklar olabilir, dikkat edin. Sesler de duyabilirsiniz. Bir yere gelince durmak isteyeceksiniz. Burada durun ve önünüzde bir kapı olduğunu göreceksiniz. Kapı kapalı, 3…2…1… Hazırsanız kilidi açıp içeri girin. Geçmişe dair bu An’ı çok iyi görün, inceleyin hissedin. Şimdi detayları bir bir yaşayın. Devam edin, devam edin, devam edin, sürüp gitsin. Neler oluyor dikkat edin. Sonra belirlediğiniz bu geçmişe dair deneyimi şifalandırın. Bu nokta da baş melekler ve yine koruyucu meleğinizden yardım alın. Çalışmayı tekrar da edebilirsiniz. Gördüklerinize inanın. Hiçbir şey boşuna olmaz ve boşuna görülmez. Bu gün yaşadıklarınız dört ana yerden kaynak buluyor.
1-Kader planı 2- Geçmiş yaşamlar 3-Bu yaşamdaki geçmiş anılar 4- Kollektif bilinçaltı
Geçmişi geride bırakmamak, geçmiş ve negatif anılarla dolu yaşamak bu günü, ilerlemeyi, arınmayı, şifalanmayı durdurur. Bu günkü her hangi bir sorunun nedeni büyük ihtimalle geçmişe dair bir kod ile ilgilidir. Bu nedenle yaşam akıp giderken anın içindeki düşünceler, inanç, korku ve istekler çok önemlidir. Sakin olun olaylara daha içsel ve olgun yaklaşın. Nedenleri görün. Karşı tarafı da anlayın. İstiyorsanız merhamet edin, şefkat gösterin. Negatif his ve üzüntüleri almak için Zadkiel sizi destekleyecek. İçiniz rahat olsun. Affetmeniz gereken tüm o kişiyi olay ve konuları da siz yaşamınıza davet ettiğiniz bunu sakın unutmayın.

“Şimdi arınıyorum. Artık affediyorum. Yaşamımda olumsuz yükler almıyorum. Merhamet, şefkat, sevgi, anlayış içimde şimdi herkese şefkat yanımı açıyorum ve serbest bırakıyorum. Ben değerliyim kendimi seviyorum. Zadkiel ihtiyacım olanı biliyor, bana destek oluyor.” 


NoT: Melekler ve Dünyanın Kurtuluşu (T.Işınsu) adlı kitaptan alınmıştır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...