FİRARİ MÜRDÜM ÇİÇEĞİ kitabım ÇIKTI okudunuz mu ?

19.10.15

Olumlamalar


1-Yüce RABBİM beni hep adınla kutsa.
2-Duygusal olarak hiçbir şeye kızıp öfkelenmem gerekmiyor. Eğer sinirlenip, öfkelenir kızarsam arkadaşlarımı kaybeder kendimi APTAL yerine koyarım.
3-Her hangi bir şey için öfkelenip kızmak anlamsızdır.
4-Ben çok sakin ve anlayışlı biriyim. Herkesi olduğu gibi kabul ediyor ve seviyorum.
5-Tanrının sevgisi kalbimi doldursun. Ve falanca kişi için tanrının sevgisi ruhuma aksın.
6-Tanrım asabiyetimi dindirmeni diliyorum. Bedenlerin günahına karşı güç verebildiğinden, benim isteklerimin günahına karşı bana güç ver. Asabiyetimi kontrolün altına al. Ruhuma ve sinir sistemime iyileştirici huzurunu ver.
7- Hayatımdaki tüm kötü anılar ve olaylar sizleri çok seviyorum Teşekkür ediyorum.  Lütfen beni affedin, Özür diliyorum.
8- Baş Melek Mikâil falanca kişiyle aramdaki eterik kordon bağını kesmeni rica ediyorum. Lütfen benim için Mavi ışığından koruyucu bir balon yaratmanı rica ediyorum. Hayvanlar içinde Altın, Mor, Pembe ışığından koruyucu bir balon yaratmanı rica ediyorum.
9- Koruyucu meleğim beni Allah sevgisiyle kuşat. Zor anlarımda yanımda ol ve ışıkla sar. Aydınlanmama vesile ol. Rehberliğini istiyor ve çağırıyorum. Teşekkür ederim.
10- Ben artık melek enerjisiyle mutlu olmayı seçiyorum. Ben her şeyin en iyisine layığım. Meleklerin bana yol göstereceğini biliyorum. Meleklerin beni sevdiğine eminim ve bunu bilmek bana huzur veriyor. Her kötü anımda meleklere teslim olur korunup yenilenirim.
11- Melek enerjisiyle istediğim her şeyi yaşamıma çekebilirim. Evrenin ve insanlığın hayrı için çok güzel yol alıyorum.
12- Meleklerimle sınırsız gücü yaşamıma davet ederek bağımlılık ve korkularım geride bıraktım. Meleklerle her şey benim olduğunu biliyorum.
13- Uyumu, mutluluğu, şifayı, sevgiyi, bereketi melek enerjisiyle yaşamıma çağırıyorum. Tüm sınırları geride bıraktım ve yaşamım yeniden başladı.


NoT: Melekler ve dünyanın kurtuluşu(T.Işınsun) adlı kitaptan alınmıştır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin Yorumunuz.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...